Εκτός λειτουργίας σχεδόν τα μισά οχήματα της ΕΛ.ΑΣ! - Unpolitical - Ειδήσεις και σχόλια

Κυριακή, 29 Ιανουαρίου 2017

Εκτός λειτουργίας σχεδόν τα μισά οχήματα της ΕΛ.ΑΣ!

Σχετική εικόνα

Τα Μνημόνια και η βαριά οικονομική κρίση «γονάτισαν» την Ελληνική Αστυνομία. Η δύσκολη κατάσταση αποτυπώνεται στην τραγική εικόνα των οχημάτων του Σώματος και στον πολλαπλασιασμό των δωρεών από ιδιώτες, που προσφέρουν από χαρτί για τον εκτυπωτή μέχρι υπολογιστές, φαξ και οχήματα.

Αποτέλεσμα εικόνας για οδδυ αυτοκινητα φωτογραφιεσ

Υπολογίζεται ότι από τα περίπου 13.000 οχήματα της ΕΛ.ΑΣ., τα 6.000 είναι μη λειτουργικά, καθώς χρειάζονται σέρβις και ανταλλακτικά για τα οποία δεν υπάρχουν κονδύλια. Οι συνδικαλιστές αστυνομικοί έχουν αντιδράσει επανειλημμένα καταγγέλλοντας ότι συνάδελφοί τους επιχειρούν με περιπολικά-σαράβαλα, που δεν συντηρούνται σωστά και θέτουν σε κίνδυνο τη ζωή των αστυνομικών. Πρόσφατα, μάλιστα, έγινε «viral» στο Διαδίκτυο εικόνα από περιπολικό, στο οποίο η θέση του οδηγού υποβασταζόταν από ένα ξύλο.

Δεν είναι λίγες οι φορές που διοικητές υπηρεσιών βάζουν χρήματα από την τσέπη τους για λάστιχα, την ώρα που διατίθενται καινούργια οχήματα για τη φύλαξη των VIPs. Ενδεικτικό είναι ότι, όταν συμβατικό όχημα της ΕΛ.ΑΣ. που φύλασσε οικία υψηλόβαθμου στελέχους της κυβέρνησης «έμεινε» από τεχνικό πρόβλημα, αντικαταστάθηκε αμέσως από καινούργιο.

Την ίδια ώρα, όμως, η ομάδα ΔΙ.ΑΣ., που ξεκίνησε τη λειτουργία της με 2.000 μοτοσικλέτες, σήμερα έχει μόλις 1.255 μηχανές, εκ των οποίων οι 625 είναι παροπλισμένες. «Πρόκειται για ένα “γερασμένο” στόλο, που καμία ηγεσία και κυβέρνηση δεν πήρε απόφαση να ανανεώσει σταδιακά. Εμειναν στις παροδικές “δωρεές”. Πέρσι διαλύσαμε 3.000 παλιά ακινητοποιημένα περιπολικά της Αστυνομίας για να έχουμε ανταλλακτικά για τα “γερασμένα” που κινούνται. Τα ανταλλακτικά τελείωσαν και ο εφευρέτης… Κύρος Γρανάζης δεν μπορεί να λειτουργεί συνέχεια», τονίζει υψηλόβαθμος αξιωματικός της ΕΛ.ΑΣ. στον Ελεύθερο Τύπο της Κυριακής.

Στη νευραλγική Διεύθυνση Ασφάλειας Αττικής, από τα περίπου 1.200 οχήματα (410 επιβατικά, 350 μοτοσικλέτες και 460 ειδικών δράσεων), το 50% είναι ακινητοποιημένο, ενώ επισκευάζεται κατά τακτά χρονικά διαστήματα το 20%. Σχεδόν το 70% αυτών των οχημάτων «μετρά» περισσότερα από 10 χρόνια ζωής και έχει «γράψει» 400.000-700.000 χιλιόμετρα.

Την ίδια ώρα, υπάρχουν 5.500 περιπολικά της ΕΛ.ΑΣ. που είναι βενζινοκίνητα των 2.000 κυβικών εκατοστών, κυβισμός που, σε συνδυασμό με την «ηλικία» τους, προκαλεί μεγάλη κατανάλωση καυσίμων, ανεβάζοντας σε δυσθεώρητα ύψη το καθημερινό κόστος κίνησης, ενώ υπάρχει και δυσκολία στην εύρεση ανταλλακτικών για την επιδιόρθωση των βλαβών τους.

Κάποια στιγμή είχε πέσει στο τραπέζι η ιδέα αγοράς οχημάτων με πετρελαιοκίνηση νέας τεχνολογίας, μέσω leasing. Ωστόσο, οι όροι των εταιριών, κάποια σχετικά νομοθετήματα για τις προμήθειες και οι αγκυλώσεις του συστήματος απέτρεψαν την όποια προσπάθεια υλοποίησής της. Οπως επισημαίνει πηγή από το αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ., αν έγκαιρα γινόταν η σταδιακή προμήθεια οχημάτων νέας τεχνολογίας με πετρελαιοκίνηση, θα υπήρχε απόσβεση της κτήσης τους από το χαμηλότερο κόστος κίνησής τους και την αύξηση του χρονικού διαστήματος για συντήρηση και βλάβες.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ – ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΑΛΑΦΑΤΗΣ - eleftherostypos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο unpolitical.gr δημοσιεύει άρθρα της καθημερινότητας και της πολιτικής μέσα από τα οποία ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.

Kείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, ή ότιάλλο παρακαλούμε ενημερώστε μας στο unpoliticalgr@gmail.com για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Tα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

Σελίδες