ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Παρασκευή, 10 Φεβρουαρίου 2017

90% των ανθρώπων έχουν έλλειψη βιταμίνης Ε

Αποτέλεσμα εικόνας για bitam;inh e

Είναι γνωστό ότι χρειαζόμαστε βιταμίνες και ανόργανα συστατικά για τη βέλτιστη υγεία και υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να πάρουμε ακόμη και καθημερινά μία πολυβιταμίνη για την κάλυψη των διατροφικών αναγκών μας. Ωστόσο, σύμφωνα με τους ειδικούς, ποσοστό 90% από εμάς, δεν λαμβάνει αρκετή βιταμίνη Ε. Αυτό είναι πολύ κακό, θεωρώντας ότι αυτή η λιποδιαλυτή βιταμίνη, έχει αντιοξειδωτικές και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, οι οποίες έχουν αποδειχθεί ότι μας προστατεύει από ασθένειες όπως η καρδιακή νόσος, ο καρκίνος, και πολλές άλλες.
Μην τρέχετε στα καταστήματα για συμπληρώματα διατροφής ακόμα!

Έρευνα που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Journal of Nutrition μας δείχνει ότι είμαστε σε θέση να αυξήσουμε την κατανάλωση και την απορρόφηση της βιταμίνης Ε, απλά προσθέτοντας μερικά αυγά στη σαλάτα μας.

Επιστήμονες του Πανεπιστημίου Purdue έδωσαν σε μια ομάδα υγιών ατόμων μια σαλάτα με λίγα ωμά, ανάμικτα λαχανικά, έδωσαν σε μια άλλη ομάδα την ίδια σαλάτα με ενάμισι αυγό και έδωσαν σε μια τελευταία ομάδα την ίδια σαλάτα με τρία αυγά. Οι ερευνητές βρήκαν ότι η απορρόφηση βιταμίνης Ε ήταν τέσσερις έως επτά φορές υψηλότερη, όταν τρία αυγά προστέθηκαν σε μια σαλάτα. Προηγούμενες μελέτες που διεξήχθησαν από την ίδια ομάδα βρήκαν ότι η απορρόφηση των καροτενοειδών (όπως άλφα-καροτένιο, β-καροτένιο, λουτεΐνη, και λυκοπένιο) αυξήθηκε τρεις έως οκτώ φορές, όταν τρία αυγά προστέθηκαν σε μια σαλάτα. Και το καλύτερο όλωω, η χοληστερόλη των συμμετεχόντων στη μελέτη δεν μεταβάλλόταν ανεξάρτητα από το πόσα αυγά έτρωγαν.

Η διαιτολόγος Edwina Clark, MS, RD, λέει ότι είναι το υγιεινό λίπος που περιέχεται στους κρόκους των αυγών-ειδικά, η χοληστερόλη και τα φωσφολιπίδια, που πιθανόν τους καθιστά τόσο ευεργετικούς στην απορρόφηση της βιταμίνης Ε.

“Η βιταμίνη Ε είναι λιποδιαλυτή, πράγμα που σημαίνει ότι το λίπος είναι απαραίτητο για τη μεταφορά και την απορρόφηση της”, λέει η Clark. “Τα αυγά περιέχουν επίσης μια μικρή ποσότητα της βιταμίνης Ε και αυτό μπορεί να εξηγήσει τα υψηλότερα επίπεδα βιταμίνης Ε που καταγράφηκαν στην ομάδα μελέτης που κατανάλωναν τρία αυγά.”

Τα καλά νέα για όσους δεν τρώνε αυγά είναι ότι οι ειδικοί συμφωνούν στην κατανάλωση λαχανικών με άλλα υγιεινά λιπαρά, τα οποία επίσης βοηθούν σε μεγάλο βαθμό στην απορρόφησης της βιταμίνης Ε. “Οι βιταμίνες Α, D και Κ, εκτός από την Ε, είναι όλες λιποδιαλυτές και βρίσκονται στα λαχανικά που θα χρησιμοποιούσατε για να φτιάξετε μια σαλάτα”, λέει η διαιτολόγος Paula Wesson, RDN. Δοκιμάστε να προσθέσετε κάποιο από τα υγιεινά λιπαρά στην επόμενη σαλάτα σας για να ενισχύσετε την απορρόφηση της λιποδιαλυτής βιταμίνης σας: όπως ξηροί καρποί, σπόροι, έλαια, αβοκάντο, το τυρί και τα λιπαρά ψάρια (σολομός, σαρδέλες).

Για ακόμη περισσότερη βιταμίνη Ε στη διατροφή σας, προσθέστε μερικά από αυτά τα πλούσια σε βιταμίνη Ε τρόφιμα στη επόμενη σαλάτα σας, πάρα πολύ: ηλιόσποροι, αμύγδαλα, σπανάκι, χόρτα τεύτλων, λάχανο, κολοκύθα, μάνγκο και φυστικοβούτυρο.
« PREV
NEXT »

Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Tο unpolitical.gr δημοσιεύει άρθρα της καθημερινότητας και της πολιτικής μέσα από τα οποία ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.

Kείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, ή ότιάλλο παρακαλούμε ενημερώστε μας στο unpoliticalgr@gmail.com για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Tα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.