ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Πέμπτη, 20 Απριλίου 2017

Απίστευτο! Αντί για συγγνώμη ο Σπίρτζης λέει πως μποτιλιαρίσματα γίνονται και στο Λος Άντζελες


Το χειρότερο σε αυτή τη χώρα δεν είναι ότι μια κυβέρνηση δεν παραδέχεται το λάθος της, αλλά το ότι ζητάει και τα ρέστα από πάνω, για την απίστευτη ταλαιπωρία που υπέστησαν χιλιάδες εκδρομείς του Πάσχα στους ημιτελείς αυτοκινητοδρόμους.
Αντί το υπουργείο Υποδομών να γυρίσει να ζητήσει συγγνώμη από τους πολίτες για τον πολύωρο «Γολγοθά» που έζησαν, έρχεται με ανακοίνωσή του να ξεστομίσει το απίστευτο επιχείρημα ότι «μποτιλιαρίσματα γίνονται και στο Λος Άντζελες για το Thanksgiving (σ.σ. Ημέρα των Ευχαριστιών)»!
Ας δεχτούμε πως πράγματι και σε άλλες χώρες του πλανήτη σχηματίζονται ουρές στους δρόμους. Ωστόσο, σε αυτές το κυκλοφοριακό κομφούζιο παρατηρείται σε έτοιμα έργα και όχι σε αυτοκινητοδρόμους που παραδόθηκαν ημιτελείς άρον – άρον!
Και επειδή η πολιτική ηγεσία του υπουργείου αποφάσισε να το «τερματίσει», ισχυρίζεται ότι όλη αυτή η ταλαιπωρία δεν υπήρξε ποτέ και πως για όλα αυτή η «μονταζιέρα» των κομμάτων της αντιπολίτευσης. (Διαβάστε περισσότερα ΕΔΩ)
Οι άνθρωποι είναι ανεκδιήγητοι και αδιάντροποι: Αντί να απολογηθούν, έρχονται να το παίξουν και τιμητές, λέγοντας πως όσα διαδραματίστηκαν τη Δευτέρα του Πάσχα ήταν... επιστημονική φαντασία!
Φυσικά δεν λένε το παραμικρό για το ότι οι νέοι δρόμοι, στους οποίους έκοβαν πριν από λίγο καιρό κορδέλες, θα ξανακλείσουν, καθώς εκκρεμεί η ασφαλτόστρωσή τους.
Κόμβοι και διασταυρώσεις που δεν είχαν ολοκληρωθεί κατά μήκος του οδικού άξονα Κορίνθου - Πατρών και Αντιρρίου - Ιωαννίνων προκάλεσαν απίστευτη ταλαιπωρία σε χιλιάδες εκδρομείς.
Απόδειξη της προχειρότητας και της βιασύνης είναι πως, σύμφωνα με «Τα Νέα», μετά το τριήμερο της Πρωτομαγιάς, οι δρόμοι θα κλείσουν σε πολλά σημεία προκειμένου να ολοκληρωθούν εργασίες, οι οποίες δεν προέκυψαν κατόπιν... εορτής. Ήταν σε γνώση του υπουργείου Υποδομών.
Κανείς δεν αμφισβητεί ότι τα έργα στους αυτοκινητοδρόμους έχουν προχωρήσει. Τόσο στην Ολυμπία  όσο και στην Ιόνια Οδό  η πρόοδος των εργασιών φθάνει το 95%. Έτσι, όπως λένε πηγές που γνωρίζουν καλά το θέμα, θα μπορούσαν να περιμένουν  να ολοκληρωθεί και το υπόλοιπο 5% και μετά να αρχίσουν να… κόβουν κορδέλες. 
Απομένει να γίνει η τελική ασφαλτόστρωση σε τμήματα κατά μήκος του αυτοκινητοδρόμου από το ύψος του Ξυλοκάστρου έως το Ρίο. Αυτές οι εργασίες αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί - με βάση το χρονοδιάγραμμα της κοινοπραξίας - έως τα τέλη Ιουνίου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το κλείσιμο του αυτοκινητοδρόμου θα γίνεται όπως και κατά τη λεγόμενη βαριά συντήρηση. Θα κλείνει κυρίως τις βραδινές ώρες, ανά λωρίδα, και όπου χρειαστεί θα γίνεται εκτροπή της κυκλοφορίας.
Σε ό,τι αφορά στον κόμβο του Ρίου, μέχρι στιγμής έχουν δοθεί στην κυκλοφορία μόνο δύο από τα συνολικά οκτώ ρεύματα (από γέφυρα και προς Αθήνα). Τα υπόλοιπα έξι αναμένεται να παραδοθούν μέχρι το τέλος του χρόνου.
Επιπλέον, σε αυτόν τον αυτοκινητόδρομο δεν υπάρχει σύνδεση του κόμβου της Λυκοποριάς (βρίσκεται μετά το Ξυλόκαστρο) με το τοπικό οδικό δίκτυο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την εξυπηρέτηση των οδηγών που πρέπει να διανύσουν μεγαλύτερη διαδρομή για να βρουν έξοδο ώστε να φτάσουν στην περιοχή τους.
Κατά μήκος του αυτοκινητοδρόμου εκκρεμούν συνδέσεις που είναι εκτός ορίων του συγκεκριμένου έργου, όπως η προαναφερόμενη περίπτωση της Λυκοποριάς. Γι' αυτές δεν υπάρχει ακόμη ξεκάθαρη εικόνα τι θα γίνει.
Εδώ προκλήθηκε και το μεγαλύτερο πρόβλημα κατά την επιστροφή των εκδρομέων. Το πρόβλημα εντοπίστηκε στη νέα σήραγγα της Κλόκοβας, αφού λίγο πριν μπουν μέσα τα αυτοκίνητα οι δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση γίνονταν μία. Έτσι, πολλοί οδηγοί έκαναν τη διαδρομή Μεσολόγγι - Αντίρριο (35 χιλιόμετρα) γύρω στις δύο ώρες!
Ο σχεδιασμός προβλέπει ότι η Ιόνια Οδός θα «καρφώνεται» πάνω στη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου με δύο λωρίδες κυκλοφορίας (συν ΛΕΑ). Αυτό το κομμάτι των πρώτων 10 χιλιομέτρων δεν έχει παραδοθεί ακόμη στην κυκλοφορία. Έτσι, σήμερα οι οδηγοί διανύουν την απόσταση αυτή μέσω της Παλαιάς Εθνικής Οδού.
Στον γυρισμό, όμως, για Αθήνα υπάρχει μόνο μία λωρίδα ανά κατεύθυνση επειδή ο σχεδιασμός πέφτει πάνω στον παλιό δρόμο. Επιπλέον, με παρέμβαση της Τροχαίας, ανά σήραγγα (είναι δύο δίδυμες) δόθηκε μόνο μία λωρίδα.
Με αυτόν τον τρόπο, αποσοβήθηκε το λεγόμενο «φαινόμενο του μπουκαλιού». Εάν είχαν δοθεί δύο λωρίδες στις σήραγγες, θα υπήρχε κίνδυνος ατυχημάτων στην έξοδο που στενεύει ο «λαιμός του μπουκαλιού».
Ο σχεδιασμός προβλέπει τα 10 χιλιόμετρα από το Αντίρριο έως την είσοδο της Κλόκοβας να δοθούν μέσα στο δεύτερο δεκαπενθήμερο του Μαΐου. Και μέχρι το τέλος του Ιουνίου να δοθούν 27 χιλιόμετρα από την Αμφιλοχία έως το Κομπότι (Άρτα) και αλλά 14 χιλιόμετρα από την Πέρδικα (Ιωάννινα) έως την Εγνατία.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η καθυστέρηση στην κατασκευή των τμημάτων του οδικού άξονα που συνδέουν τη σήραγγα της Κλόκοβας με τη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου οφείλεται στο γεγονός ότι οι απαλλοτριώσεις ολοκληρώθηκαν μόλις πριν από λίγες εβδομάδες
.
« PREV
NEXT »

Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου

Tο unpolitical.gr δημοσιεύει άρθρα της καθημερινότητας και της πολιτικής μέσα από τα οποία ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.

Kείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, ή ότιάλλο παρακαλούμε ενημερώστε μας στο unpoliticalgr@gmail.com για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Tα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.