Κώστας Καββαθάς στον XFM943: «Αν έχει να επιλέξει κανείς Μητσοτάκη ή Τσίπρα, αυτοκτονεί» - Unpolitical - Ειδήσεις και σχόλια

Τρίτη, 20 Ιουνίου 2017

Κώστας Καββαθάς στον XFM943: «Αν έχει να επιλέξει κανείς Μητσοτάκη ή Τσίπρα, αυτοκτονεί»

Κώστας Καββαθάς: «Αν έχει να επιλέξει κανείς Μητσοτάκη ή Τσίπρα, αυτοκτονεί»

Την 1η Οκτωβρίου 1970 το πρώτο τεύχος του περιοδικού αυτοκινήτου 4Τροχοί κάνει την εμφάνισή του στα περίπτερα. Σήμερα, αν το αναζητήσετε σε κάποιο, θα το βρείτε εκεί. Σαράντα εφτά ετών παραμένει ακόμα το κορυφαίο του είδους του. Σκέφτεστε άλλο αντίστοιχο, οποιουδήποτε αντικειμένου;

Μην κάνετε τον κόπο, δεν υπάρχει. Όπως στην εποχή τους δεν υπήρχαν περιοδικά σαν την Πτήση, τους 2 Τροχούς, το Ήχος & Hi-Fi, το RAM, η Γεύση και άλλα που ίσως μας διαφεύογουν. Πίσω από όλες αυτές τις πρωτοποριακές, επαναστατικές θα μπορούσε να πει κανείς εκδόσεις, ιθύνων νους, εκδότης και δημοσιογράφος, ήταν πάντα ο Κώστας Καββαθάς.

Σήμερα ο Κώστας Καββαθάς και η εταιρεία που σχεδίασε, δημιούργησε και άνδρωσε όλα αυτά τα περιοδικά δεν υπάρχουν εκδοτικά. Κάποια από τα περιοδικά του συνεχίζουν, ο ίδιος όμως έχει αποσυρθεί από την ενεργό δράση αν και, έχοντας επηρεάσει εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες που λάτρεψαν το αυτοκίνητο, τη μοτοσικλέτα, τα αεροσκάφη , τα ηχοσυστήματα και συνολικά την επιστήμη και τη δημιουργία μέσα από τις σελίδες των περιοδικών του, τον θυμούνται με αγάπη.

Σπάνια δίνει συνεντεύξεις ο Κώστας Καββαθάς, όταν όμως το κάνει, όπως στην πιο πρόσφατη που παραχώρησε στο ραδιόφωνο Xenios FM 94,3 και στους συναδέλφους Γιάννη Αθανασίου και Κώστα Νικολακόπουλο, είναι απολαυστικός. Καθώς δεν έχει χάσει τίποτα από το δικαίως επικριτικό και πάντα εμπεριστατωμένο λόγο του.

Ο Καββαθάς δεν μασάει τα λόγια του και η άποψή του για τους πολιτικούς δεν είναι, φυσικά, η καλύτερη: «Απομεινάρια από το παρελθόν. Κοιτάς τα πρόσωπά τους και νομίζεις ότι βλέπεις καρτούν. Τα αξύριστα (σ.σ. πρόσωπα) υποδύονται τους αριστερούς, τα ξυρισμένα τους δεξιούς και υπάρχουν και κάποια ενδιάμεσα με σακίδιο στη πλάτη, που το παίζουν αναμορφωτές αλλά δεν μας λένε τον τρόπο που θα μας αναμορφώσουν».

Όσοι διάβαζαν τον Καββαθά, γνωρίζουν ότι ήταν πάντα θιασώτης του ορθού λόγου. Είχε πολιτικές απόψεις, βαμμένες όμως πάντα με το χρώμα του συμφέροντος της χώρας και όχι των κομμάτων. Σήμερα, η άποψή του δεν έχει αλλάξει: «Σκέφτομαι ότι αν την Κυριακή την επόμενη γίνουν εκλογές και έχει να επιλέξει κανείς ανάμεσα στον Κ. Μητσοτάκη και στον κ. Τσίπρα; Αυτοκτονεί. Κόβει τις φλέβες του. Και να ακολουθεί η Κα Φώφη και ο κ. Σταύρος; Και ο κ. Βασίλης»;

Αυτό που διαφοροποιεί τον Καββαθά από τους κάθε λογής δημόσιους επικριτές, είναι ότι ο ίδιος έχει το τεκμήριο της επιτυχίας –η εταιρεία του έφτασε να είναι εισηγμένη στο χρηματιστήριο και να θεωρείται η κορυφαία του είδους της- αλλά και της πτώσης. Την τελευταία, πολύ γενναία, δεν την πιστώνει μάλιστα στην «κακούργα κοινωνία», αλλά στον εαυτό του: «Το περιοδικό μου το άρπαξαν, το σοδόμησαν, το διέλυσαν… τα περιοδικά μου μάλλον. Εγώ ήμουν υπεύθυνος για την καταστροφή και κανείς άλλος. 100% εγώ φταίω. Εμπιστεύτηκα λάθος ανθρώπους».

Είναι γεγονός ότι ο Καββαθάς, τις δεκαετίες που οι καινοτόμες ιδέες του τον έφεραν στα σαλόνια της εξουσίας, δεν δίστασε για το καλό της οδικής ασφάλειας να χτυπήσει τις πόρτες κάθε κόμματος. Η εμπειρία του; «Όταν έκανα τις προτάσεις μου για τη δημιουργία της Safetrack (σ.σ. κέντρο οδικής ασφάλειας), σε δύο κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ και μια της Ν.Δ., εισέπραξα, συγχωρήστε μου την απρέπεια, από τα τρία το μακρύτερο. Ακόμα και σε αυτό εγώ φταίω. Νόμιζα ότι μιλούσα σε ανθρώπους που άκουγαν».

Ο αρχαιότερος σήμερα και μακροβιότερος εκδότης περιοδικών για το αυτοκίνητο και τη μοτοσικλέτα, δεν θα μπορούσε φυσικά να μην αναφερθεί και στους ελληνικούς αγώνες: «Οι ελληνικοί αγώνες δεν μου λένε τίποτα. Δεν έχουν επόμενη μέρα. Εδώ γίνεται πρωταθλητής Ελλάδας ο Καββαθάς, επειδή έχει πέντε δεκάρες και έχει αγοράσει ένα Evo 9 και τους έχει πατήσει όλους. Αυτό που λέω είναι ότι η επόμενη μέρα είναι οι πυρήνες που θα πάνε το σπορ μπροστά. Αυτό δεν έγινε ποτέ».

Μοναδικά απολαυστικός, ο Κώστας Καββαθάς έκλεισε τη συνέντευξή του με τη δικαιολογημένη πικρία ότι παρά την τεράστια συμβολή του στον τομέα της οδικής ασφάλειας, στον οποίο μάλιστα επένδυσε και εκατομμύρια ευρώ, δεν κλήθηκε ποτέ από κανένα φορέα τα τελευταία χρόνια να καταθέσει την μεγαλύτερη των 35 ετών συσσωρευμένη γνώση του. Και, πράγματι, δεν υπάρχει πλέον ούτε ένας εν ζωή δημοσιογράφος (διότι ο επίσης κορυφαίος Άρης Σταθάκης μας άφησε πριν από 3 χρόνια), που να γνωρίζει καλύτερα το θέμα.

Στη συνέχεια μπορείτε να ακούσετε ολόκληρη τη συνέντευξη του Κώστα Καββαθά. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο unpolitical.gr δημοσιεύει άρθρα της καθημερινότητας και της πολιτικής μέσα από τα οποία ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.

Kείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, ή ότιάλλο παρακαλούμε ενημερώστε μας στο unpoliticalgr@gmail.com για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Tα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

Σελίδες