Τηλεγνούς: Πρεμιέρα την ερχόμενη Δευτέρα η πλατφόρμα για τους ασυνεπείς πελάτες της κινητής τηλεφωνίας - Unpolitical - Ειδήσεις και σχόλια

Σάββατο, 22 Ιουλίου 2017

Τηλεγνούς: Πρεμιέρα την ερχόμενη Δευτέρα η πλατφόρμα για τους ασυνεπείς πελάτες της κινητής τηλεφωνίας

Αποτέλεσμα εικόνας για κινητή τηλεφωνία

Ξεκινάει επισήμως την ερχόμενη Δευτέρα τις εργασίες της η υπηρεσία εκτίμησης φερεγγυότητας πελατών κινητής τηλεφωνίας “Τηλεγνούς”. Η εταιρεία, που ιδρύθηκε από τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας Cosmote, Cyta, Vodafone και Wind Hellas, αναμένεται να αποτελέσει το ανάλογο του τραπεζικού “Τειρεσία” στην κινητή τηλεφωνία. Θα καταγράφει τους συνδρομητές-πελάτες που έχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές στους παρόχους κινητής τηλεφωνίας.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει στο σχετικό ρεπορτάζ η εφημερίδα “Καθημερινή” στα αρχεία της υπηρεσίας “Τηλεγνούς” θα περιλαμβάνονται οι συνδρομητές-πελάτες που οφείλουν ποσό ίσο ή μεγαλύτερο των διακοσίων (200) ευρώ και το οποίο έχει καταστεί ληξιπρόθεσμο για περισσότερο από ενενήντα (90) ημέρες έχουν οποιαδήποτε ληξιπρόθεσμη οφειλή και δεν έχουν πληρώσει κανένα λογαριασμό και επιδιώκουν την αποσύνδεση ή μεταφορά σε άλλο δίκτυο μέσω φορητότητας.

Ουσιαστικά οι τέσσερις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας επιχειρούν να ελέγξουν κυρίως τους συστηματικούς κακοπληρωτές που αφήνουν χρέη και στη συνέχεια προχωρούν σε νέες συνδέσεις σε άλλη εταιρεία, μέσω της υπηρεσίας της φορητότητας αριθμού. Στις περιπτώσεις αυτές, ο πάροχος στον οποίο οφείλει ο πελάτης δεν μπορεί να τον εμποδίσει να μεταπηδήσει σε έναν άλλο πάροχο. Ωστόσο, η καταγραφή της συμπεριφοράς του καταναλωτή μπορεί να λειτουργήσει αποτρεπτικά για τους συστηματικούς κακοπληρωτές.

Οι εταιρείες κινητών επικοινωνιών θα συμβουλεύονται την “Τηλεγνούς” πριν από τη σύναψη σύμβασης με τους νέους πελάτες τους, στο πλαίσιο του προσυμβατικού πιστοληπτικού ελέγχου.

Κινητό τηλέφωνο

Η μόνη πληροφορία που θα μπορούν να αντλήσουν είναι εάν ο συνδρομητής είναι ενταγμένος στην Τηλεγνούς ή όχι και εάν ναι, σε ποια από τις δύο παραπάνω κατηγορίες. Πάντως, ο τηλεπικοινωνιακός “Τειρεσίας” διευκρινίζει ότι η ένταξη ενός συνδρομητή-πελάτη στο σύστημα ανταλλαγής πληροφόρησης δεν συνεπάγεται με κανένα τρόπο τον αποκλεισμό του από τις τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες ή τη λήψη αυτοματοποιημένων αποφάσεων από τον εκάστοτε πάροχο. Αντιθέτως, ο κάθε πάροχος δύναται να χρησιμοποιεί το σύστημα αυτό ως συμπληρωματικό και συμβουλευτικό εργαλείο κατά τη διαδικασία σύναψης νέας σύμβασης με τον υποψήφιο συνδρομητή-πελάτη.

Επίσης, οι συνδρομητές θα ενημερώνονται εγκαίρως από τον πάροχό τους (π.χ. μέσω λογαριασμού ή επιστολής ή/και γραπτού μηνύματος) για τη διαβίβαση των δεδομένων τους στην “Τηλεγνούς”, οπότε και θα τους παρέχεται εύλογη προθεσμία τακτοποίησης των οφειλών τους. Μάλιστα, στο πλαίσιο της σύστασης του φορέα, οι συνδρομητές που εμπίπτουν στις διατάξεις ένταξης στο σύστημα “Τηλεγνούς” έχουν ήδη ενημερωθεί για την ένταξή τους σε αυτόν. Και με την τακτοποίηση της ληξιπρόθεσμης οφειλής, η εταιρεία διαγράφει άμεσα την εγγραφή από το αρχείο της “Τηλεγνούς”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο unpolitical.gr δημοσιεύει άρθρα της καθημερινότητας και της πολιτικής μέσα από τα οποία ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.

Kείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, ή ότιάλλο παρακαλούμε ενημερώστε μας στο unpoliticalgr@gmail.com για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Tα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

Σελίδες