GP Αυστρίας: Ταχύτερος ο Χάμιλτον στα ελεύθερα - Unpolitical - Ειδήσεις και σχόλια

Breaking

Παρασκευή, 7 Ιουλίου 2017

GP Αυστρίας: Ταχύτερος ο Χάμιλτον στα ελεύθερα

Σχετική εικόνα

Ομάδες και οδηγούς υποδέχτηκε σήμερα το Red Bull Ring με εξαιρετικό καιρό για οροπέδιο των Άλπεων: Θερμοκρασία αέρα 31 βαθμούς Κελσίου, θερμοκρασία οδοστρώματος 45 βαθμούς Κελσίου. 

Η Pirelli έχει στη διάθεση όλων των ομάδων τις τρεις πιο μαλακές γόμες της γκάμας της: Μαλακή, πολύ μαλακή, πάρα πολύ μαλακή. Στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών οι περισσότεροι οδηγοί επικέντρωσαν την προσοχή τους στην μαλακή και την πολύ μαλακή γόμα. 

Ο Λιούις Χάμιλτον συμπλήρωσε 38 γύρους (σ.σ: Το Red Bull Ring είναι από τις μικρότερες πίστες του πρωταθλήματος) και ήταν ταχύτερος όλων. Μάλιστα ο Χάμιλτον έγινε ο πρώτος οδηγός που σπάει το φράγμα του 1:06 στο με την παρούσα διαμόρφωση της πίστας. 

Μάλιστα πέτυχε την επίδοση αυτή με τη μαλακή γόμα που θεωρητικά είναι η πιο αργή. Στα δυο δέκατα πιο πίσω ήταν ο Μαξ Φερστάπεν και πιο πίσω οι υπόλοιποι οδηγοί των Mercedes, Ferrari, Red Bull. Ο Φερστάπεν είχε και τις περιπέτειές του βγήκε στη στροφή 7 και ακούμπησε τη μπαριέρα ενώ προς το τέλος έκανε και τετακέ στη στροφή 3. 

Εντύπωση προκάλεσε η παρουσία των McLaren - Honda στην 10αδα. Η Βρετανική ομάδα χρησιμοποιεί για πρώτη φορά σ' αυτό τον αγώνα μια αναβαθμισμένη έκδοση της υβριδικής μηχανής της Honda στην οποία οι Ιάπωνες ποντάρουν πολλά. 

Δοκιμαστικές εκκινήσεις σήμερα από τους οδηγούς στο FP1.


Ο Χάμιλτον διατήρησε το προβάδισμα και στην 2η περίοδο ελεύθερων δοκιμών. Μάλιστα βελτίωσε το ρεκόρ πίστας κατά μισό δευτερόλεπτο ακόμη χρησιμοποιώντας την μωβ πάρα πολύ μαλακή γόμα. 

Παραταύτα ο Βρετανός χρειάστηκε αλλαγή μπουζί στο θερμικό κινητήρα της Mercedes και μετά διαμαρτύρονταν για έλλειψη δύναμης. Είναι εντυπωσιακό ότι μέχρι την 5η θέση του Ρικιάρντο άλλοι τέσσερις οδηγοί ακολουθούσαν κατά πόδας σε ρυθμό το Βρετανό. 

Ειδικά ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας Σεμπάστιαν Φέτελ ήταν μόνο 147 χιλιοστά του δευτερολέπτου πιο αργός από το Βρετανό αντίπαλό του. Η πίστα διέθετε σαφώς περισσότερο κράτημα απ' ότι την πρώτη περίοδο γι' αυτό και οι χρόνοι κατέβηκαν τόσο. 

Ο Αλόνσο έφερε και πάλι τη McLaren στην 10αδα ενώ αξιοσημείωτο είναι και το πόσο κοντά βρίσκονταν μεταξύ τους τα μονοθέσια πίσω από το Ράικονεν. 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο unpolitical.gr δημοσιεύει άρθρα της καθημερινότητας και της πολιτικής μέσα από τα οποία ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.

Kείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, ή ότιάλλο παρακαλούμε ενημερώστε μας στο unpoliticalgr@gmail.com για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Tα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

Σελίδες