8 τροφές που “κόβουν” χρόνια - Unpolitical - Ειδήσεις και σχόλια

Breaking

Παρασκευή, 8 Σεπτεμβρίου 2017

8 τροφές που “κόβουν” χρόνια

antigyransh

Δεν θα πούμε ψέμματα, κάθε φορά που ακούμε ένα νέο καλλυντικό προϊόν να μας υπόσχεται νεανική και λαμπερή επιδερμίδα, ενθουσιαζόμαστε και τρέχουμε να το αγοράσουμε. Η αλήθεια είναι όμως πως όσα τέτοια προϊόντα ομορφιάς και να ενσωματώσει κανείς στην καθημερινή ρουτίνα ομορφιάς του, εάν δεν προσέχει τη διατροφή του δεν πρόκειται να δει ποτέ τα επιθυμητά αποτελέσματα. Την ίδια άποψη έχουν και οι ειδικοί σε θέματα γυναικείας υγείας και διατροφής, Nicole Granato και Nicolas Torrent, οι οποίοι υποστηρίζουν ότι διάσημοι πελάτες τους, όπως η Demi Moore και η Gisele, καταφέρνουν να γυρίσουν πίσω το χρόνο καταναλώνοντας καθημερινά τις παρακάτω 8 τροφές.


Μανιτάρια Reishi

“Τα συγκεκριμένα μανιτάρια συχνά αποκαλούνται ‘τα μανιτάρια της αθανασίας΄”, λέει η Nicole. “Είναι γνωστό ότι ενισχύουν το ανοσοποιητικό, προστατεύουν από ασθένειες, όπως ο καρκίνος και οι καρδιοπάθειες, ενώ παράλληλα χαρίζουν λαμπερό δέρμα και μειώνουν το αίσθημα άγχους και κατάθλιψης”.


Ανανάς

“Ο ανανάς περιέχει βρωμελαϊνη, ένα μείγμα ενζύμων που βοηθά την πέψη και μειώνει τη φλεγμονή”, λέει ο Nicolas. “Οι ανανάδες περιέχουν πολλά θρεπτικά συστατικά, βιταμίνες και μέταλλα, όπως κάλιο, μαγγάνιο, ασβέστιο, μαγνήσιο, βιταμίνη C και βήτα καροτένιο”.


Αλόη βέρα

“Η αλόη βέρα προσφέρει μοναδική λίπανση και ενυδάτωση για τον γαστρεντερικό σωλήνα και το δέρμα”, λέει ο Nicolas. “Άλλα πλεονεκτήματα συμπεριλαμβάνουν την αποτοξίνωση, την ενίσχυση του ανοσοποιητικού, τη μείωση της χοληστερίνης και του ζάχαρου. Βοηθά επίσης με την απορρόφηση των βιταμινών και των μετάλλων. Ο χυμός της έχει πολλές θεραπευτικές και αντιβακτηριδιακές ιδιότητες, γεγονός που τον κάνει ιδανικό για τα εγκαύματα από τον ήλιο και τα μικροατυχήματα. Μπορεί επίσης να βοηθήσει με τη δυσκοιλιότητα, να βελτιώσει την κυκλοφορία του αίματος και να καθυστερήσει την ανάπτυξη όγκων”.


Νερό καρύδας

“Είναι γεμάτο με πολλές αντιοξειδωτικές ουσίες, αμινοξέα, ένζυμα, βιταμίνες του συμπλέγματος Β, βιταμίνη C και μέταλλα όπως σίδηρο, ασβέστιο, κάλιο, μαγνήσιο και ψευδάργυρο”, λέει ο Nicolas.


Πρωτεΐνη

“Είναι απαραίτητη για κάθε πλάνο διατροφής”, υποστηρίζει η Nicole. “Προσωπικά προτιμώ να επιλέγω χορτοφαγικές πηγές πρωτεΐνης, όπως τα όσπρια, τα δημητριακά, τα σπαράγγια, το σπανάκι, την κινόα, τα αμύγδαλα, τα καρύδια Βραζιλίας και το μπρόκολο”.


Βρώμη

“Ανήκει στην κατηγορία των σύνθετων υδατανθράκων, οι οποίοι έχουν χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, γεγονός που σημαίνει ότι αυξάνουν την πίεση του αίματός σου. Ως αποτέλεσμα, η βρώμη μειώνει την πιθανότητα εμφάνισης ρυτίδων και αφυδατωμένου δέρματος”, εξηγεί η Nicole.


Μούρα

“Είναι γεμάτα με αντιοξειδωτικές ουσίες, που καταπολεμούν το οξειδωτικό στρες που προκαλείται από τις ελεύθερες ρίζες και το οποίο μπορεί να οδηγήσει σε ασθένειες”, λέει ο Nicolas. “Αγαπώ τα βατόμουρα, τις φράουλες και τα μούρα goji, τα οποία κάνουν θαύματα για την υγεία του δέρματος και των μαλλιών”.


Αβοκάντο

“Ανήκει στην κατηγορία των ‘καλών’ λιπαρών, τα οποία βοηθούν να διατηρηθεί η επιδερμίδα ενυδατωμένη”, λέει η Nicole. “Τα αβοκάντο βοηθούν επίσης με την απορρόφηση σημαντικών θρεπτικών συστατικών και βιταμινών, τα οποία με τη σειρά τους βοηθούν στην καταπολέμηση των ρυτίδων και των λεπτών γραμμών”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο unpolitical.gr δημοσιεύει άρθρα της καθημερινότητας και της πολιτικής μέσα από τα οποία ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.

Kείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, ή ότιάλλο παρακαλούμε ενημερώστε μας στο unpoliticalgr@gmail.com για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Tα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

Σελίδες