Μόνο με κάρτες και ηλεκτρονικό εισιτήριο οι επιβατικές μετακινήσεις από σήμερα -Tέλος το χάρτινο - Unpolitical - Ειδήσεις και σχόλια

Πέμπτη, 16 Νοεμβρίου 2017

Μόνο με κάρτες και ηλεκτρονικό εισιτήριο οι επιβατικές μετακινήσεις από σήμερα -Tέλος το χάρτινο


Από σήμερα Πέμπτη οι μετακινήσεις στις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας θα γίνονται μόνο με ηλεκτρονικές κάρτες (ATH.ENA Card) και εισιτήρια (ATH.ENA Ticket), αφού το χάρτινο εισιτήριο αποτελεί παρελθόν.

Σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ, από σήμερα η πρόσβαση στα μέσα μαζικής μεταφοράς θα γίνεται μόνο με ισχύοντα ηλεκτρονικά μέσα κομίστρου (προσωποποιημένες κάρτες, ανώνυμες κάρτες, πολλαπλά εισιτήρια). Σημειώνεται επίσης πως οι κάτοχοι ηλεκτρονικών εισιτηρίων και καρτών επικυρώνουν τα εισιτήριά τους και στο δίκτυο του Προαστιακού.

Οι εργαζόμενοι της ΣΤΑΣΥ καταγγέλλουν 8 προβλήματα με το ηλεκτρονικό εισιτήριο

Με χθεσινή τους ανακοίνωση οι συνδικαλιστές της ΣΤΑΣΥ, χαρακτήρισαν την απόφαση του ΟΑΣΑ να σταματήσει την έκδοση του παλαιού χάρτινου εισιτηρίου «βιαστική» και «χωρίς προγραμματισμό».

Οι εργαζόμενοι της ΣΤΑΣΥ απαίτησαν «να σταματήσουν οι βεβιασμένες ενέργειες και να μην προχωρήσει η πλήρης εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου με κλείσιμο μερικών ή όλων των πυλών εάν δεν αποκατασταθούν πλήρως όλα τα προβλήματα».

Επεσήμαναν δε 7+1 «πληγές» ταλαιπωρίας και κινδύνων ασφάλειας επιβατών και εργαζόμενων από το ηλεκτρονικό εισιτήριο.

«Η διαδικασία μετάβασης από το παλαιό χάρτινο εισιτήριο στο ηλεκτρονικό συνεχίζεται, με μεγάλα προβλήματα και πολύωρη ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού, καθώς παρά τις επισημάνσεις και τις πιέσεις μας, η επίλυσή τους αφήνεται στην… τύχη.

Έτσι, όπως είχαμε προειδοποιήσει και σε πρόσφατη συνέντευξη τύπου, οι ατελείωτες «ουρές» στους σταθμούς της ΣΤΑ.ΣΥ εμφανίστηκαν ξανά καθώς ο ΟΑΣΑ ανακοίνωσε ότι από τις 16/11 σταματάει η έκδοση και η επικύρωση του παλαιού χάρτινου εισιτηρίου.

Αυτή είναι μια ακόμα βιαστική απόφαση, χωρίς προγραμματισμό, καθώς οι επιβάτες έχουν να αντιμετωπίσουν σοβαρά εκκρεμή προβλήματα, χωρίς καμία ευθύνη των εργαζόμενων, όπως είναι τα εξής:
Σε περίπτωση απώλειας, κλοπής ή φθοράς προσωποποιημένης κάρτας χάνονται τα χρήματα, που υπήρχαν στην κάρτα, καθώς η καινούργια θα είναι «μηδενική».
Σε περίπτωση υποβολής με φάκελο των δικαιολογητικών για έκδοση προσωποποιημένης κάρτας δεν υπάρχει δυνατότητα ελέγχου της «διαδρομής» του φακέλου, αφού δεν δίνεται αποδεικτικό κατάθεσης ενώ σε περίπτωση οποιουδήποτε λάθους στη κάρτα δεν υπάρχει καμία δυνατότητα διόρθωσης.
Εξακολουθεί να μην υπάρχει δυνατότητα αντικατάστασης κάθε τύπου ηλεκτρονικού εισιτηρίου, ακόμα και εάν διαπιστωθεί ότι δεν είναι λειτουργικό, οποιαδήποτε στιγμή μετά την αγορά του.
Υπάρχουν σοβαρές δυσλειτουργίες στο λογισμικό μεταξύ του εκδοτηρίου, της πύλης και του μηχανήματος του ελεγκτή, με αποτέλεσμα να εμφανίζονται περιστατικά, στα οποία το ίδιο εισιτήριο να μην «διαβάζεται» στην πύλη εισόδου ή να κρίνεται άκυρο από το μηχάνημα του ελεγκτή.

Συνεχίζεται η σοβαρή δυσλειτουργία της αδυναμίας ελέγχου από τον επιβάτη για το υπόλοιπο του χρόνου ισχύος του απλού εισιτηρίου (90’).

Δεν έχουν ακόμα τοποθετηθεί στα εκδοτήρια συσκευές POS ώστε να υπάρχει η δυνατότητα ηλεκτρονικών πληρωμών.

Δεν υπάρχουν τα αναγκαία σημεία πώλησης ηλεκτρονικού εισιτηρίου, όπως γινόταν μέχρι πρόσφατα με το χάρτινο εισιτήριο, ώστε ο κάθε επιβάτης να έχει τη δυνατότητα προμήθειας ηλεκτρονικού εισιτηρίου στη γειτονιά του. Με το παλαιό τύπου εισιτηρίων λειτουργούσαν στο Λεκανοπέδιο περίπου 1.000 σημεία πώλησης. Κατά τον ΟΑΣΑ λειτουργούν 200, που για εμάς είναι ένας αμφισβητούμενος αριθμός.

Τέλος, θεωρούμε αναγκαίο να υπογραμμίσουμε ότι μέχρι σήμερα δεν έχει αποκατασταθεί η σύνδεση των συστημάτων ασφαλείας με τις πύλες, ώστε σε έκτακτα περιστατικά (φωτιά, ατύχημα κ.α) να εκκενώνεται γρήγορα η αποβάθρα και να μην εγκλωβίζονται επιβάτες μέσα στους σταθμούς. Παράλληλα, δεν υπάρχει ούτε το αναγκαίο προσωπικό για τη διαχείριση εκτάκτων περιστατικών ή ελέγχου των πυλών σε όλους τους σταθμούς.

«Γι’ αυτό, υπογραμμίζουμε ότι αναλαμβάνουν σοβαρότατες ευθύνες όποιοι δώσουν εντολή να κλείσουν οι πύλες» τονίζουν.

Οι εργαζόμενοι της ΣΤΑΣΥ απαίτησαν «να σταματήσουν οι βεβιασμένες ενέργειες και να μην προχωρήσει η πλήρης εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου με κλείσιμο μερικών ή όλων των πυλών εάν δεν αποκατασταθούν πλήρως όλα τα προβλήματα».

Όπως τόνισαν «ο επιβάτης μας δεν είναι υποχρεωμένος να υφίσταται ταλαιπωρία, πολύ περισσότερο με κίνδυνο για την ασφάλεια του αλλά ούτε και οι εργαζόμενοι να κάνουν τη βάρδιά τους σε εξοντωτικές συνθήκες πίεσης, επειδή κάποιοι για δικούς τους λόγους παίρνουν βιαστικές αποφάσεις, χωρίς προγραμματισμό».

«Ως εδώ! Δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν να παίζει στα… ζάρια το αύριο των δημόσιων συγκοινωνιών του Λεκανοπεδίου» καταλήγουν οι εργαζόμενοι της ΣΤΑΣΥ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο unpolitical.gr δημοσιεύει άρθρα της καθημερινότητας και της πολιτικής μέσα από τα οποία ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.

Kείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, ή ότιάλλο παρακαλούμε ενημερώστε μας στο unpoliticalgr@gmail.com για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Tα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

Σελίδες