4 καλοί λόγοι για να βάλεις το γιαούρτι στην καθημερινή σου διατροφή - UNPOLITICAL

Ακούστε μουσική από τον XFMgr

Παρασκευή, 22 Δεκεμβρίου 2017

4 καλοί λόγοι για να βάλεις το γιαούρτι στην καθημερινή σου διατροφή

4 καλοί λόγοι για να βάλεις το γιαούρτι στην καθημερινή σου διατροφή

Στο εξωτερικό αλλά και στη χώρα μας, το ελληνικό γιαούρτι κατέχει περίοπτη θέση στα ψυγείο των νοικοκυριών. Είναι γνωστό ότι όλοι υποκλίνονται στην υψηλή θρεπτική του αξία, αλλά και στη νοστιμιά του. Αλλά αλήθεια, που ακριβώς κάνει καλό το γιαούρτι και γιατί αξίζει να έχει μια μόνιμη θέση στο καθημερινό σου διαιτολόγιο;

1. Ενισχύει τα οστά και βοηθά με την πέψη

Λόγω της βιταμίνης D που περιέχει το γιαούρτι βοηθά στην ενίσχυση των οστών, άρα και στην αντιμετώπιση της οστεοπόρωσης. Βασικό του χαρακτηριστικό είναι επίσης, ότι τα ένζυμα του διευκολύνουν την πέψη. Μάλιστα ένα γιαούρτι την ημέρα αρκεί για να λειτουργεί άψογα το πεπτικό σύστημα. 


2. Αποτελεί ιδανική τροφή για τους αθλητές

Η πρωτεΐνη που περιέχει χαρίζει απίστευτη ενέργεια σε όσους γυμνάζονται και αναπλάθει τους μύες τους, ενώ το ασβέστιο ενδυναμώνει τα κόκκαλά τους. Συνδυάστε το με μούρα, τα οποία δεν θα σας “βαρύνουν” και θα σας χαρίσουν αντιοξειδωτικά και βιταμίνες και αποφύγετε τα σιρόπια, τα οποία θα σάς γεμίσουν περιττές θερμίδες και θα αναστατώσουν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σας. 

3. Προστατεύει από το κρυολόγημα

Σύμφωνα με το NHS, υπάρχουν πάνω από 200 ιοί που προκαλούν κρυολογήματα και 3 που προκαλούν τη γρίπη. Το γιαούρτι είναι ένας καλός τρόπος για να αποφύγετε το κρυολόγημα. Τα προβιοτικά ή τα ονομαζόμενα «καλά βακτήρια», τα οποία βρίσκονται σε αφθονία στο γιαούρτι, έχουν την ιδιότητα να μειώνουν τη φλεγμονώδη αντίδραση του οργανισμού, ώστε να μην έχετε βουλωμένη μύτη και πονόλαιμο. Μια μελέτη μάλιστα που δημοσιεύθηκε στο British Journal of Nutrition, διαπίστωσε ότι τα «ευεργετικά» βακτήρια συντομεύουν το χρόνο που το άτομο υποφέρει από ένα κρυολόγημα κατά δύο ημέρες και κατά 34% καθιστά τα συμπτώματα λιγότερο σοβαρά.


4. Αποτελεί τον απόλυτο σύμμαχο για το αδυνάτισμα

Το γιαούρτι όπως αναφέραμε προηγουμένως είναι πλούσια πηγή πρωτεϊνών. Το ξέρατε ότι καίμε περισσότερες θερμίδες προσπαθώντας να χωνέψουμε πρωτεΐνες σε σχέση με άλλα συστατικά; Αυτό σημαίνει ότι το γιαούρτι μάς κρατά χορτάτους για περισσότερο άρα μάς γλιτώνει από τσιμπολογήματα. Ιδανικά επιλέγουμε ένα γιαούρτι με υψηλή θρεπτική αξία, όπως αγελάδος πλήρες και 2%, πρόβειο, στραγγιστό πλήρες ή στραγγιστό με χαμηλά λιπαρά 2% και 0%. Μάλιστα, αν το γιαούρτι μας είναι από 100% ελληνικό γάλα, με πλούσια γεύση και κρεμώδη υφή, όπως τα γιαούρτια ΔΩΔΩΝΗ που έτυχε να δοκιμάσω πρόσφατα, τότε ακόμα καλύτερα.

Τέτοιου είδους τροφές είναι γεμάτες με πρωτεΐνες, υδατάνθρακες, λιπαρά, ασβέστιο, φώσφορο, μέταλλα, ιχνοστοιχεία και βιταμίνες Α και Β, που θα συμβάλλουν στην καλή υγεία του οργανισμού μας με έναν εύκολο και ευχάριστο τρόπο, χωρίς να στερείται γεύση και νοστιμιά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο unpolitical.gr δημοσιεύει άρθρα της καθημερινότητας και της πολιτικής μέσα από τα οποία ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.

Kείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, ή ότιάλλο παρακαλούμε ενημερώστε μας στο unpoliticalgr@gmail.com για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Tα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.