Ασυνεννοησία των υπηρεσιών καθυστερούν τους ιταλούς να βάλουν τα νέα τρένα για Θεσσαλονίκη - Unpolitical - Ειδήσεις και σχόλια

Τρίτη, 5 Δεκεμβρίου 2017

Ασυνεννοησία των υπηρεσιών καθυστερούν τους ιταλούς να βάλουν τα νέα τρένα για Θεσσαλονίκη

Αποτέλεσμα εικόνας για ηλεκτροκίνητες μηχανές «Λευκός Βέλος».

Eπιστολή στον ΟΣΕ που δεν έχει απαντηθεί ακόμη σχετικά με το χρόνο παράδοσης των έργων στο Αθήνα -Λιανοκλάδι, απέστειλε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 

Η θυγατρική των Ιταλικών σιδηροδρόμων Ferrovie Dello Stato Italiane SpA, ζητά από τον διαχειριστή του σιδηροδρομικού δικτύου, επίσημη ενημέρωση σχετικά με το χρονοδιάγραμμα των κρίσιμων εργολαβιών, βλέποντας ότι θα πέσουν στο κενό οι πρόσφατες δηλώσεις της διοίκησης που έβαζαν στόχο την 18η Ιανουαρίου προκειμένου να ξεκινήσουν τα δρομολόγια με τις Ιταλικές ηλεκτροκίνητες μηχανές «Λευκός Βέλος».

Ο διευθύνων σύμβουλος κ. Φίλιππος Τσαλίδης είχε δηλώσει προς ενός μηνός ότι στόχος της εταιρείας ήταν με την συμπλήρωση ενός έτους από την υπογραφή της συμφωνίας με τους Ιταλούς (18-1-2018) να ξεκινήσει με τα νέα τρένα το δρομολόγιο Αθήνα – Θεσσαλονίκη που θα διαρκούσε 4,5 ώρες. Από το 2019 η απόσταση θα μειώνονταν στις 3,5 ώρες. Χθες κατά την παρουσίαση του νέου τουριστικού δρομολογίου «Olympian Trail» της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, επιβεβαιώθηκε ότι η συνεργασία μεταξύ των εταιρειών του σιδηροδρόμου δεν είναι εύκολη. Η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εξέφρασε την βεβαιότητα ότι οι συρμοί των Ιταλών θα καθυστερήσουν. Ρίχνοντας την ευθύνη στον ΟΣΕ και την ΕΡΓΟΣΕ.

Επίσης δεν απέκλεισε περικοπές δρομολογίων σε μη εμπορικά κομμάτια του δικτύου ειδικά το Σαββατοκύριακο και έφερε ως παράδειγμα το πρωινό δρομολόγιο της Κυριακής από Κιάτο.

Από την πλευρά του ο Πρόεδρος του ΟΣΕ κ. Κώστας Πετράκης εκτίμησε ότι τα έργα θα είναι έτοιμα το Δεκέμβριο. Τόνισε όμως ότι δεν θα επιτρέψει να δοθεί το νέο δίκτυο μαζί με την σήραγγα 9 χιλιομέτρων του Καλλίδρομου σε κυκλοφορία χωρίς να γίνουν οι απαιτούμενες δοκιμές από τους μηχανοδηγούς. Ο κ. Πετράκης, έδωσε χθες και κάποια νέα στοιχεία σχετικά με την περιβόητη συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου που συζητείται επί χρόνια.

Εκτίμησε ότι θα γίνει με 2 ή 3 εργολαβίες. Ωστόσο, πριν δημοπρατηθούν τα έργα, με την μέθοδο της αυτεπιστασίας ο ΟΣΕ θα κάνει παρεμβάσεις πιλοτικού χαρακτήρα στο τμήμα Πολύκαστρο-Ειδομένη με στόχο να βελτιώσει την απόσταση που σήμερα είναι 1,5 ώρα κατά 25 λεπτά. Ο Οργανισμός έχει ανακοινώσει ότι έχει σκαναριστεί όλο το δίκτυο των 2.500 χιλιομέτρων του σιδηροδρόμου και έχουν εντοπιστεί εκατοντάδες κόκκινα σημεία.

Ωστόσο με ποιο τρόπο θα γίνουν τα έργα ουδείς γνωρίζει. Ο ΟΣΕ έχει προβλέψει περί τα 70 εκ. ευρώ για την συντήρηση μαζί με τον εξοπλισμό που θα προμηθευτεί για την άμεση παρέμβαση στο δίκτυο σε περιπτώσεις βλαβών.

Στα έργα του σιδηροδρόμου που κατασκευάζει η ΕΡΓΟΣΕ περιλαμβάνεται η νέα διπλή σιδηροδρομική γραμμή στο τμήμα Τιθορέα – Λιανοκλάδι - Δομοκός ύψους 374 εκατ. ευρώ (ΑΚΤΩΡ - J&P ΑΒΑΞ – ΤΕΡΝΑ) και την ανάταξη και αναβάθμιση του συστήματος τηλεδιοίκησης και αντικατάσταση αλλαγών τροχιάς σε εντοπισμένα τμήματα του άξονα Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Προμαχώνας, ύψους 41 εκατ. ευρώ.

Σχετικά με το Olympian Trail, χθες η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ παρουσία και της υπουργού Τουρισμού κ. Έλενας Κουντουρά παρουσίασε την αναβάθμιση του σημερινού δρομολογίου Κατάκολο -Ολυμπία που μετρά 100 χρόνια ζωής, από την προσεχή Άνοιξη. Το νέο σύγχρονο δρομολόγιο θα απευθύνεται αποκλειστικά για τουριστική χρήση με δυνατότητα να φιλοξενήσει έως 200 επιβάτες.

Η συγκεκριμένη περιοχή παρουσιάζει σημαντική κίνηση επιβατών κρουαζιέρας και το Olympian Trail έχει ως στόχο να συμβάλλει στην αναβάθμιση της οικονομικής και τουριστικής ανάπτυξης της περιοχής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο unpolitical.gr δημοσιεύει άρθρα της καθημερινότητας και της πολιτικής μέσα από τα οποία ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.

Kείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, ή ότιάλλο παρακαλούμε ενημερώστε μας στο unpoliticalgr@gmail.com για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Tα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.

Σελίδες