«Γολγοθάς» η επιστροφή των εκδρομέων: Ουρές χιλιομέτρων στις εθνικές οδούς - UNPOLITICAL

Δευτέρα, 19 Φεβρουαρίου 2018

«Γολγοθάς» η επιστροφή των εκδρομέων: Ουρές χιλιομέτρων στις εθνικές οδούς


Ουρές χιλιομέτρων σχηματίζονται στις εθνικές οδούς από νωρίς το απόγευμα, καθώς επιστρέφουν οι εκδρομείς του τριημέρου της Καθαράς Δευτέρας. 

Την κίνηση επιδεινώνει το γεγονός ότι φέτος δεν απαγορεύτηκε η κυκλοφορία φορτηγών για να διευκολυνθεί η επιστροφή, όσων απέδρασαν για το τριήμερο. 

Από νωρίς το απόγευμα η κίνηση είναι πολύ αυξημένη τόσο στην εθνική οδό Αθηνών - Λαμίας όσο και στην Αθηνών - Κορίνθου. 

Τα αυτοκίνητα κινούνται με πολύ χαμηλές ταχύτητες ενώ το μεγαλύτερο πρόβλημα εντοπίζεται πριν από τους σταθμούς διοδίων. Ειδικά στην Ελευσίνα η ουρά πριν τα διόδια έφτανε τα 20 χλμ., αλλά το μποτιλιάρισμα συνεχίζονταν και μετά από αυτά. 

Σαν να μην έφταναν όλα αυτά ασυνείδητοι οδηγοί μπλόκαραν και τη ΛΕΑ με αποτέλεσμα η κίνηση να «παγώσει» για πολλά χιλιόμετρα και η τροχαία να μην μπορεί να επέμβει. 

Οι μεγαλύτερες καθυστερήσεις εντοπίζονται στην Κορίνθου - Αθηνών στο ύψος της Κακιάς Σκάλας και στον Ισθμό της Κορίνθου, ενώ στην Αθηνών - Λαμίας τα προβλήματα ξεκινούν στο ύψος των διοδίων Αφιδνών.

Κάθε δύο λεπτά λεωφορεία από την Πάτρα

Μεγάλη προσέλευση κόσμου είχε το καρναβάλι της Πάτρας, όπως φάνηκε και από την εικόνα που επικράτησε την επομένη στα ΚΤΕΛ. Σύμφωνα με το dete.gr και το Patras TV, το πατρινό καρναβάλι είχε περισσότερο κόσμο από κάθε άλλη χρονιά. 

Τα λεωφορεία του ΚΤΕΛ έφευγαν κάθε δύο λεπτά για Αθήνα. Ενδεικτική ήταν η εικόνα στο εσωτερικό του κτιρίου, στα εκδοτήρια εισιτηρίων, όπου δεν έπεφτε καρφίτσα. Ολα τα ταμεία είχαν εργαζόμενους αλλά και πάλι ήταν τόσο ο κόσμος που υπήρχε αναμονή στην ουρά, ενώ ίδια κατάσταση επικράτησε και έξω από το σταθμό. Τα λεωφορεία σχημάτιζαν ουρές στην οδό Ζαϊμη. 

Μόνο την Παρασκευή, στην Πάτρα πήγαν 200 λεωφορεία, γεγονός ενδεικτικό της σημερινής κίνησης. Αυξημένη προσέλευση στα ΚΤΕΛ αναμένεται και αύριο. 

Αυξημένα τα μέτρα, αλλά δεν απαγόρευσαν τα φορτηγά

Αυξημένα είναι τα μέτρα της Τροχαίας σε όλο το οδικό δίκτυο της χώρας, με σκοπό την ασφαλή μετακίνηση των πολιτών και την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων και δυστυχημάτων. 

Ωστόσο, φέτος δεν απαγορεύτηκε η κίνηση των φορτηγών με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ακόμη μεγαλύτερο μποτιλιάρισμα.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, ο σχεδιασμός των μέτρων περιλαμβάνει: 

- Αστυνόμευση του οδικού δικτύου κατά τομείς, βάσει των ιδιαίτερων κυκλοφοριακών συνθηκών κάθε περιοχής. 
-Αυξημένη αστυνομική παρουσία και ενισχυμένη αστυνόμευση των σημείων του οδικού δικτύου, όπου παρατηρείται συχνότητα πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων. 

- Αυξημένα μέτρα της Τροχαίας στις εισόδους-εξόδους μεγάλων αστικών κέντρων, όπου παρατηρείται μεγάλη κίνηση οχημάτων

- Ρύθμιση της κυκλοφορίας με πεζούς τροχονόμους, σε βασικές διασταυρώσεις, για την αποφυγή κυκλοφοριακής συμφόρησης

- Συγκρότηση συνεργείων γενικών και ειδικών τροχονομικών ελέγχων (ιδιαίτερα για τη βεβαίωση επικίνδυνων παραβάσεων, όπως υπερβολική ταχύτητα, οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, αντικανονικό προσπέρασμα, κ.λπ., καθώς και παραβάσεων που βάσει στατιστικών στοιχείων ευθύνονται για την πρόκληση σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων, όπως η χρήση κινητών τηλεφώνων κατά την οδήγηση). 

- Αυξημένα μέτρα τροχαίας σε χώρους όπου παρατηρείται μαζική διακίνηση επιβατών (αεροδρόμια, λιμάνια, σταθμοί, κ.λπ). 

- Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε τόπους που θα πραγματοποιηθούν εορταστικές εκδηλώσεις. - Παρουσία τροχονόμων στους σταθμούς διοδίων για τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας, την ενημέρωση και την παροχή συμβουλών στους οδηγούς και τους συνεπιβάτες. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο unpolitical.gr δημοσιεύει άρθρα της καθημερινότητας και της πολιτικής μέσα από τα οποία ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.

Kείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, ή ότιάλλο παρακαλούμε ενημερώστε μας στο unpoliticalgr@gmail.com για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Tα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.