Δεν κλείνουν ακόμα οι μπάρες στο μετρό. Ποια είναι τα προβλήματα - UNPOLITICAL

Ακούστε μουσική από τον XFMgr

Τετάρτη, 28 Φεβρουαρίου 2018

Δεν κλείνουν ακόμα οι μπάρες στο μετρό. Ποια είναι τα προβλήματα

Αποτέλεσμα εικόνας για νεα μηχανηματα μετρο

Σήμερα, τέλος Φεβρουαρίου, ήταν να κλείσουν οι μπάρες στις γραμμές 1, 2 και 3 του μετρό, ωστόσο το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών είναι για ακόμη μία φορά εκτός χρονοδιαγράμματος.

Η μέχρι στιγμής καθυστέρηση σύμφωνα με το ΟΑΣΑ οφειλόταν στην έκδοση καρτών σε περίπου 50.000 ανέργους, ωστόσο η διαδικασία αυτή έχει ολοκληρωθεί.

Ωστόσο σύμφωνα με τους εργαζόμενους τα προβλήματα είναι περισσότερα με αποτέλεσμα να καθιστούν αδύνατο το να κατέβουν οι μπάρες.

Προβλήματα

Σύμφωνα με τον Ελεύθερο Τύπο, οι μπάρες δεν πρόκειται να κλείσουν διότι δεν έχει εξασφαλιστεί η στοιχειώδης ασφάλεια, όπως για παράδειγμα τα συστήματα πυρανίχνευσης που θα ανοίγουν τις μπάρες σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης.

Υπάρχουν βέβαια κι άλλα θέματα, όπως οι ελλείψεις σε ρολάκια, που ανάγκαζαν τους εργαζομένους να ψάχνουν μέχρι και στα σκουπίδια εισιτήρια προκειμένου να τα επαναφορτίσουν.

Στο ίδιο πλαίσιο, το μειωμένο προσωπικό που σε αυτή τη φάση απασχολείται στην «ενημέρωση» των επιβατών, για το πώς δηλαδή θα χρησιμοποιούν το ηλεκτρονικό εισιτήριο, δυσκολεύει ακόμα περισσότερο την κατάσταση, καθώς ο σχεδιασμός του ΟΑΣΑ προβλέπει έναν υπάλληλο σε κάθε είσοδο – έξοδο, ούτως ώστε να πραγματοποιεί τους ελέγχους.


Από όλα αυτά δεν θα μπορούσαν να λείπουν και οι φθορές που έχουν προκληθεί στα ακυρωτικά μηχανήματα και ακόμα δεν έχουν αποκατασταθεί.

Επικρατέστερο σενάριο για να κατέβουν οι μπάρες

Προς το παρόν, πάντως, οι μπάρες έχουν κατέβει στους σταθμούς του μετρό Άγιος Αντώνιος, Αεροδρόμιο, Δουκίσσης Πλακεντίας, Ελαιώνας, Άγιος Δημήτριος και Αιγάλεω.

Σύμφωνα με την ίδια πηγή, υπάρχει πιθανότητα να κατέβουν οι μπάρες και αυτόν τον μήνα, αλλά τίποτα δεν είναι σίγουρο, κυρίως λόγω των πολλών μικροπροβλημάτων, τα οποία όμως δεν λύνονται.


Πάντως, το επικρατέστερο σενάριο που εξετάζεται από τους αρμόδιους είναι οι μπάρες να συνεχίζουν να κατεβαίνουν τμηματικά και συγκεκριμένα ανά μία εβδομάδα να παραδίδεται και ένας σταθμός.

Στοιχεία ΟΑΣΑ

Στο μεταξύ, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που έχει στη διάθεσή του ο ΟΑΣΑ, έχουν εκδοθεί περισσότερες από 400.000 προσωποποιημένες κάρτες, ενώ το 80% των εισιτηρίων που πωλούνται αφορούν κόμιστρα μίας διαδρομής. Παράλληλα, οι επιβάτες που μετακινούνται περισσότερο με λεωφορεία και τρόλεϊ, μπορούν να αγοράζουν ηλεκτρονικό εισιτήριο σε 1.005 σημεία, τα οποία είναι επί το πλείστον περίπτερα και μίνι μάρκετ. Ο Οργανισμός, σε κάθε περίπτωση, συνιστά να μην πετούν οι πολίτες τα εισιτήρια αλλά να τα επαναφορτίζουν.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο unpolitical.gr δημοσιεύει άρθρα της καθημερινότητας και της πολιτικής μέσα από τα οποία ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.

Kείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, ή ότιάλλο παρακαλούμε ενημερώστε μας στο unpoliticalgr@gmail.com για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Tα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.