Μήλο αξίας… 500 δολαρίων: Αυτή η επιβάτης αεροπορικής πληρώνει ακριβά το λάθος της - UNPOLITICAL

Ακούστε μουσική από τον XFMgr

Δευτέρα, 30 Απριλίου 2018

Μήλο αξίας… 500 δολαρίων: Αυτή η επιβάτης αεροπορικής πληρώνει ακριβά το λάθος της

Μήλο αξίας... 500 δολαρίων: Αυτή η επιβάτης αεροπορικής πληρώνει ακριβά το λάθος της

Ένα μήλο στοίχισε σε μία επιβάτη της αεροπορικής εταιρίας Delta πρόστιμο 500 δολαρίων! Η Crystal Tadlock έφτασε στη Μινεσότα μετά από μια πτήση οκτώμισι ωρών από το Παρίσι. Έβαλε, χωρίς να το σκεφτεί, το μήλο που είχε δοθεί στους επιβάτες της πτήσης στην τσάντα της και προχώρησε στο σημείο ελέγχου για να επιβιβαστεί στην επόμενη πτήση για το Ντένεβερ. Δυστυχώς, αυτό το φρούτο της δημιούργησε μεγάλους μπελάδες.

«Το έβαλα στην τσάντα μου, δεν το σκέφτηκα καθόλου», είπε η Tadlock στο CNNi. Περνώντας από τον έλεγχο ένας υπάλληλος βρήκε το μήλο μέσα στη τσάντα της.

Τα φρέσκα προϊόντα απαγορεύονται στις διεθνείς πτήσεις και πρέπει να δηλώνονται στο τελωνείο. «Λοιπόν, τι έχουμε εδώ; Έχουμε ένα μήλο. Αυτό απαγορεύεται», περιέγραψε η Tadlock αναφερόμενη στην αντίδραση του υπαλλήλου που εντόπισε το μήλο.

Η γυναίκα του εξήγησε αμέσως πως της είχαν δώσει το φρούτο στην πτήση της Delta, κάτι που φαινόταν και από την συσκευασία του – έφερε το λογότυπο της εταιρίας. Όμως, ο υπάλληλος δεν πείσθηκε. Της είπε πως δεν μπορεί να επιβεβαιώσει τους ισχυρισμούς της άρα το μήλο μπορεί να είναι και από τη Γαλλία.


H Crystal Tadlock/Πηγή: CNNi


«Τότε με ρώτησε αν η πτήση μου από τη Γαλλία ήταν ακριβή», σημείωσε η ίδια συνεχίζοντας να εξιστορεί τα όσα βίωσε. «Και συνέχισε λέγοντάς μου ‘Θα σου κοστίσει πολύ περισσότερο τώρα’».

Παρότι προσφέρθηκε να πετάξει το μήλο, οι ιθύνοντες την οδήγησαν σε ένα γραφείο και της έβαλαν ένα πρόστιμο 500 δολαρίων, το οποίο έπρεπε να πληρώσει εντός 20 ημερών.

Η Tadlock επικοινώνησε με την Delta αναφορικά με το περιστατικό, όμως η απάντηση που έλαβε ήταν ένα tweet στο οποίο αναγράφονταν οι κανόνες για τις διεθνείς πτήσεις.

«Γιατί δίνετε φρούτα;», διερωτήθηκε η γυναίκα αναφορικά με την πολιτική της αεροπορικής. «Δώστε μία μπάρα δημητριακών και δεν θα υπάρχει κανένα ζήτημα».


Η Delta όμως επιμένει πως οι κανόνες αναφορικά με τα σημεία ελέγχου των αεροδρομίων και το τι επιτρέπεται και τι όχι είναι ξεκάθαροι. «Η Delta προτείνει σε όλους τους πελάτες να υπακούσουν τους κανόνες της Τελωνειακής Υπηρεσίας των ΗΠΑ όταν εισέρχονται στη χώρα», ανέφερε η εταιρία σε δήλωσή της στο CNNi.

Εκπρόσωπος της αεροπορικής υπογράμμισε πως το μήλο έπρεπε «να καταναλωθεί στο αεροπλάνο».

Η Tadlock υπέβαλε καταγγελία κατά του υπαλλήλου που ανακάλυψε το μήλο, τονίζοντας πως ήταν πολύ αγενής. Δεν μπορεί να γλιτώσει από το πρόστιμο, όμως επιμένει πως δεν θα σταματήσει την προσπάθεια.

«Αν αποτύχουν όλα τ’ άλλα πρέπει να πληρώσω, ίσως η περίπτωσή μου βοηθήσει κάποιον άλλον στο μέλλον», είπε.

Πηγή: CNNi

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο unpolitical.gr δημοσιεύει άρθρα της καθημερινότητας και της πολιτικής μέσα από τα οποία ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.

Kείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, ή ότιάλλο παρακαλούμε ενημερώστε μας στο unpoliticalgr@gmail.com για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Tα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.