Ελένη Ζαρούλια: Σε κατάσταση πανικού το σύστημα από την άνοδο της Χρυσής Αυγής! BINTEO - UNPOLITICAL

Ακούστε μουσική από τον XFMgr

Πέμπτη, 27 Σεπτεμβρίου 2018

Ελένη Ζαρούλια: Σε κατάσταση πανικού το σύστημα από την άνοδο της Χρυσής Αυγής! BINTEO

Σφοδρή επίθεση κατά της ψευτοδημοκρατίας και των υποκριτών του ΣΥΡΙΖΑ που δήθεν κόπτονται για τα ανθρώπινα δικαιώματα, την ισονομία, την πολυφωνία και τις ελευθερίες εξαπέλυσε η Βουλευτής Β΄ Αθηνών, Ελένη Ζαρούλια στην Βουλή.

Στην συνεδρίασης της επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου για τα υδατοδρόμια η Συναγωνίστρια Ζαρούλια κατέδειξε τον αποκλεισμό και την φίμωση κατά της Χρυσής Αυγής, καθώς το σύστημα τελεί σε πανικό από την διαρκή άνοδο των Ελλήνων Εθνικιστών.

Ο προεδρεύων του Σύριζα, Δρίτσας, όπως και στην προηγούμενη συνεδρίαση, "έπαιξε ξανά την κασέτα", επανέλαβε δηλαδή το ίδιο κομμουνιστικό τροπάριο περί "εγκληματικής δράσης" και "ναζισμού", αφού δεν είχε ΚΑΝΕΝΑ επιχείρημα για να αντικρούσει τις αλήθειες της Χρυσής Αυγής.

Ακολουθεί ολόκληρη η τοποθέτηση της κ. Ζαρούλια:

"Πριν τοποθετηθώ επί των άρθρων, επιβάλλεται να δοθεί μια απάντηση στο αυτό αποκαλούμενο συνταγματικό τόξο, το οποίο συχνά πυκνά επικαλείται τη δημοκρατία. Χθες, μετά την τοποθέτησή μου το λόγο πήρε ο μπολσεβίκος Προεδρεύων της Επιτροπής, ο οποίος εξυμνεί απολυταρχικά κομμουνιστικά καθεστώτα, τα οποία έχουν εξολοθρεύσει εκατομμύρια συνανθρώπων μας ανά τον κόσμο και εν ονόματι της δημοκρατίας, τάχα μου, αυτής που αλλοιώνει τη βούληση του ελληνικού λαού στα δημοψηφίσματα - και ο νοών νοείτω - καταφέρθηκε εναντίον της τρίτης πολιτικής δύναμης της χώρας, του λαϊκού συνδέσμου Χρυσή Αυγή, ότι τάχα μου χρησιμοποιεί ακραία αντικαπιταλιστική ρητορική.

Κατανοούμε την ανησυχία του, διότι σε ολόκληρη την Ευρώπη πνέει εθνικιστικός άνεμος και μοιραία θα έρθει και στην Ελλάδα και όλοι αυτοί, που εκμεταλλεύονται τους λαούς όλα αυτά τα χρόνια στο όνομα μιας ψευτοδημοκρατίας και ενός ψευτοανθωπισμού, θα τεθούν στο περιθώριο. Επιπροσθέτως, αντιλαμβανόμαστε την κραυγή αγωνίας του καθεστώτος, το οποίο βλέπει τα ποσοστά του να φθίνουν εν αντιθέσει με τα ποσοστά της Χρυσής Αυγής, τα οποία ολοένα και αυξάνονται.

Η Χρυσή Αυγή όμως, μιλάει με πράξεις και όχι με λόγια κούφια του αέρα. Τα έργα των πραγματικών εθνικιστών είναι συγκεκριμένα και αυτό είναι που ενοχλεί το σύστημα, εν αντιθέσει με τα έργα και τις ημέρες του ΣΥΡΙΖΑ, ο οποίος όταν ήταν αντιπολίτευση διατείνετο ότι θα καταργούσε τον ΕΝΦΙΑ, θα προστάτευε την πρώτη κατοικία και αυτή τη στιγμή που μιλάμε γίνονται ηλεκτρονικές κατασχέσεις, ότι δεν θα ξεπουλούσε σε ξένους λιμένες, όπως αυτόν που πούλησε στους κινέζους, ότι θα μείωνε το Φ.Π.Α. στα νησιά, αλλά δεν έκανε απολύτως τίποτε. Αυτά είναι μόνο λίγα από τα έργα και τις ημέρες του ΣΥΡΙΖΑ, που όμως δεν ακούγονται και πολύ φιλολαϊκά.

Όσο η Χρυσή Αυγή έπαιρνε την κρατική χρηματοδότηση, την επέστρεφε πίσω στο λαό με τις διανομές τροφίμων χωρίς διάκριση. Δεν ρωτάγαμε τους συμπατριώτες μας τι κόμμα ψηφίζουν, προκειμένου να τους δώσουμε ένα χέρι βοηθείας. Αυτές τις διανομές, που εσείς οι «δημοκράτες» βαφτίσατε συσσίτια μίσους. Ήταν χρέος μας να συμπαρασταθούμε στον άγρια φορολογούμενο συμπατριώτη μας, από όπου και εάν προερχόταν.

Είστε μια κυβέρνηση μειοψηφίας, δεν απευθύνεστε σε όλο τον ελληνικό λαό από τη στιγμή που έχετε φιμώσει την τρίτη πολιτική δύναμη της χώρας, τον λαϊκό σύνδεσμο Χρυσή Αυγή, την έχετε αποκλείσει από όλα τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, ακόμη και εδώ μέσα στην Βουλή της έχετε αφαιρέσει τα δικαιώματα που οφείλει να έχει το τρίτο πολιτικό κόμμα της χώρας και αυτό εσείς το ονομάζεται δημοκρατία. Πράγματι, χρειάζεται να έχει κάποιος πολύ θράσος. Συμπερασματικά, η δημοκρατία σας δεν είναι ανεκτική, πολλώ δε μάλλον, μεγαλόκαρδη.

Ας έλθουμε τώρα στα άρθρα. 

Άρθρο 3. «Εγκαταστάσεις Υδατοδρομίων». Για τη λειτουργία των υδατοδρομίων απαιτείται η κατάλληλη υποδομή σε λιμενικές και κτιριακές εγκαταστάσεις και καθορίζονται οι ελάχιστες απαιτήσεις, ώστε να διασφαλίζεται η εξυπηρέτηση των επιβατών. Θα πρέπει να δοθεί προσοχή, όμως, στις περιπτώσεις εκείνες, που σύμφωνα με αποφάσεις απαγορεύεται η εγκατάσταση και λυομένων και προκατασκευασμένων κτισμάτων, όπως για παράδειγμα στο νομό Κυκλάδων. Το λέμε αυτό, ώστε να υπάρξει τώρα η σχετική πρόβλεψη και όχι να το δούμε εκ των υστέρων, οπότε και θα πρέπει να υπάρξει κάποια τροποποιητική διάταξη. Στα αρνητικά της διάταξης είναι η εξουσιοδότηση που δίνεται στους αρμόδιους Υπουργούς να καθορίζουν σημαντικά θέματα για τα υδατοδρόμια μέσω υπουργικών αποφάσεων.

Άρθρο 5. «Χρηματοδότηση Επένδυσης Υδατοδρομίων». Τα χρηματοδοτικά εργαλεία θα πρέπει να ανακοινωθούν από τώρα, θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στα σχήματα ΣΔΙΤ, διότι δεν έχουμε και τα καλύτερα αποτελέσματα. Στο σημείο αυτό να πούμε, ότι σύμφωνα με δημοσιεύματα του 2016 η χρηματοδότηση υδατοδρομίων περιλαμβανόταν στο πακέτο Γιούνκερ ύψους 50 εκατ. ευρώ, ενώ σύμφωνα με κυβερνητικές δηλώσεις τα υδατοδρόμια αναμένεται να χρηματοδοτηθούν και από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων με πόρους 3 έως 6 εκατ. ευρώ. Τελικά, ποια είναι η πρόβλεψη της χρηματοδότησης; Υπάρχει σαφής εικόνα;

Στο άρθρο 6. «Προϋποθέσεις Κατόχου Άδειας Λειτουργίας Υδατοδρομίου». Είμαστε κάθετα αντίθετοι για την αδειοδότηση σε περιοχές NATURA 2000. Δεν θα πρέπει να χορηγείται καμία άδεια ίδρυσης σε τέτοιες περιοχές, καθώς σκοπός της προστασίας των συγκεκριμένων περιοχών είναι η διατήρηση και ανάδειξη των προστατευόμενων περιοχών, ώστε να αποτελέσουν τοπικούς πόλους βιώσιμης ανάπτυξης. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει εναλλακτική και κρίνεται απαραίτητη η ανάπτυξη αυτής της δραστηριότητας εντός μιας τέτοιας χαρακτηρισμένης περιοχής, τότε θα πρέπει να εκπονείται ειδική μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων με ιδιαίτερη αναφορά στις επιπτώσεις στη χλωρίδα, την πανίδα, τα ύδατα του χώρου, π.χ. προσλίμνωσης, καθώς και στην εμπλοκή με το ανθρωπογενές στοιχείο.

Επίσης, προβλέπεται ότι οι άδειες λειτουργίας μπορεί να δοθούν και σε φυσικά πρόσωπα, που έχουν την έδρα τους στην Ελλάδα ή σε άλλη χώρα της Ε.Ε., με την προϋπόθεση στην τελευταία περίπτωση να ορισθεί αντίκλητος, που εδρεύει στη χώρα. Έτσι, λοιπόν, θα γίνουν οι επενδύσεις, αλλά ας μην ξεχνάμε πόσες φορές οι αναπληρωτές ή οι αντίκλητοι είναι απλή «βιτρίνα» ξένων εταιρειών, που εδρεύουν σε φορολογικούς παραδείσους εντός της Ε.Ε., γεγονός που έχουμε καταδείξει πολλάκις, με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν δίκαιοι κανόνες ανταγωνισμού, αλλά και διαφυγόντα κέρδη για τα κρατικά ταμεία.

Άρθρο 7. «Υπηρεσία Αδειοδότησης Υδατοδρομίων». Το Τμήμα Εναέριων Μεταφορών (ΤΕΜ) της Γενικής Γραμματείας Μεταφορών ορίζεται αρμόδια υπηρεσία για την παραλαβή της αίτησης, την προώθηση της διαδικασίας και την εισήγηση για την έκδοση της άδειας ίδρυσης του υδατοδρομίου. Προς αποφυγή λαθών, παραλείψεων και χρονοκαθυστέρησης θα πρέπει το Τμήμα να είναι κατάλληλα στελεχωμένο με ανθρώπινο δυναμικό, που θα διαθέτει την σχετική επάρκεια και τεχνογνωσία, καθώς επίσης θα πρέπει να υπάρχει και ένας τυποποιημένος συγκεντρωτικός κατάλογος με τα δικαιολογητικά, ώστε η διαδικασία να μην είναι χρονοβόρα, τουλάχιστον κατά το αρχικό στάδιο.

Άρθρο 14. «Επιτροπή Υδατοδρομίων- Επιθεωρήσεις Υδατοδρομίων». Επανακαθορίζεται η σύνθεση της Επιτροπής Υδατοδρομίων, η οποία συγκροτείται μετά από την έκδοση της σχετικής ΚΥΑ και τα μέλη της δεν αμείβονται, ενώ τα έξοδα μετακίνησης τους για τις απαραίτητες επιθεωρήσεις βαρύνουν τις υπηρεσίες από όπου προέρχονται. Η Επιτροπή Υδατοδρομίων πρέπει να είναι το επιτελικό όργανο που θα κρίνει την τεχνική αρτιότητα όλων των αποφάσεων και των εγκρίσεων, που απαιτούνται για τη λειτουργία των υδατοδρομίων. Δεν είναι ένα καινούργιο όργανο, παρόλα αυτά επιλέγετε να το τροποποιήσετε. Το σημαντικό είναι να συσταθεί σύντομα και όχι να μην εκδοθεί η σχετική απόφαση, όπως εκκρεμεί και για άλλες επιτροπές ή να μείνει ανενεργή. Παρά τις όποιες αντιρρήσεις μας θα πρέπει στην Επιτροπή να συμμετέχουν επιπλέον εκπρόσωπος ή εκπρόσωποι ναυτικών πρακτόρων και ένας εκπρόσωπος του Υπουργείου Περιβάλλοντος, ειδικά από τη στιγμή που θα ζητηθεί, αργά ή γρήγορα, μελέτη περιβαλλοντικών όρων ή τροποποίηση αυτής και θα πρέπει να αποσταλεί στην αντίστοιχη Επιτροπή Περιβάλλοντος. Αν συμπεριληφθεί εκπρόσωπος, ουσιαστικά μειώνεται ο χρόνος αναμονής.

Άρθρο 19. Να σημειώσουμε, ότι θα πρέπει να υπάρξει σωστός σχεδιασμός με το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ), ώστε να μην υπάρχει ταύτιση δρομολογίων. Στα υπόλοιπα θα αναφερθώ αύριο το πρωί, για να μην καταχραστώ το χρόνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο unpolitical.gr δημοσιεύει άρθρα της καθημερινότητας και της πολιτικής μέσα από τα οποία ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.

Kείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, ή ότιάλλο παρακαλούμε ενημερώστε μας στο unpoliticalgr@gmail.com για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Tα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.