Θέλουν μια Ελλάδα χωρίς Έλληνες - Άρθρο του Ν. Γ. Μιχαλολιάκου - UNPOLITICAL

Ακούστε μουσική από τον XFMgr

Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2018

Θέλουν μια Ελλάδα χωρίς Έλληνες - Άρθρο του Ν. Γ. Μιχαλολιάκου

Θέλουν μια Ελλάδα χωρίς Έλληνες! Άρθρο του Ν. Γ. Μιχαλολιάκου


Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Υπηρεσίας (ΕΛΣΤΑΤ) έως το 2050 εάν συνεχιστεί ο δημογραφικός μαρασμός μπορεί ο πληθυσμός των Ελλήνων στην χώρα να έχει μειωθεί μέχρι και δυόμισι εκατομμύρια! Αυτό όμως δεν απασχολεί τους φιλελεύθερους και μαρξιστές εθνομηδενιστές. Θα αλλάξουν τα πάντα και θεωρούν… λύση για το πρόβλημα αυτό επιβιώσεως του Έθνους μας, την “ελληνοποίηση” των αλλοδαπών (προσφύγων και λαθρομεταναστών), οι οποίοι έχουν έλθει παράνομα στην χώρα μας!
Βασικό επιχείρημα αυτής της περίφημης “ελληνοποιήσεως” των αλλοδαπών το ιδεολόγημα, η διαστρέβλωση του λόγου του Ισοκράτους περί Ελλήνων και Ελληνικής παιδείας. Κάποιοι “πατριώτες” ισχυρίζονται ότι οι σημερινοί Έλληνες είναι σε κάθε περίπτωση καθ’ όλα Έλληνες ακόμη και στην περίπτωση που δεν αποτελούν φυλετική συνέχεια των αρχαίων Ελλήνων γιατί για αυτούς ο Ελληνισµός είναι οντότης και κοινότης πολιτιστική. Με άλλα λόγια δηλαδή μας λένε ότι αφού οι σύγχρονοι Έλληνες έχουν ήθη, έθιμα, συνήθεια, τρόπους, γλώσσα Ελληνική, τότε είναι Έλληνες.
Η άποψη αυτή “υπερασπίσεως” του Ελληνισμού κατ’ ουσίαν αρνείται ή τουλάχιστον αδιαφορεί για το Φυλετικό περιεχόμενο του Ελληνισμού και κατά τούτο στην πραγματικότητα δεν διαφέρει και πολύ από αυτά, που έγραφε ο Φαλµεράϋερ ή που γράφουν σήμερα κατά κύματα οι διάφοροι εθνομηδενιστές φιλελεύθεροι και μαρξιστές, οι οποίοι αρνούνται την φυλετική συνέχεια του έθνους μας. Στο κάτω - κάτω της γραφής όλοι αυτοί ποτέ δεν αμφισβήτησαν (πώς θα μπορούσαν άλλωστε;) την γλώσσα μας, τα ήθη, τα έθιμα ή την θρησκεία μας. Τίποτε δεν αμφισβήτησαν από όλα αυτά. Την Φυλετική μας Καταγωγή αμφισβήτησαν!…
Πολύ συχνά είτε οι ολοκληρωτικά αρνητές της Ελληνικής Φυλής, είτε οι υπερασπιζόµενοι την αποκλειστικά “πολιτιστική” ουσία του Ελληνισµού χρησιµοποιούν µία ρήση του Ισοκράτους από τον περίφηµο λόγον του, τον “Πανηγυρικό”. Η ρήση αυτή έχει ως εξής: “Και µάλλον Έλληνες καλείσθαι τους της παιδεύσεως της ηµετέρας ή τους της κοινής φύσεως µετέχοντας”.
Βασιζόµενοι λοιπόν στην φράση αυτή λένε: Μα πως ομιλείτε περί Ελληνικής Φυλής; Έλληνες ήσαν όχι αυτοί που ήταν Έλληνες στην καταγωγή, αλλά αυτοί που είχαν Ελληνική παιδεία. Επομένως και οι βάρβαροι που είχαν Ελληνική παιδεία ήταν Έλληνες και οι αλλοδαποί που θα λάβουν ελληνική παιδεία θα είναι Έλληνες! Αυτοί που χρησιμοποιούν τα λόγια αυτά του Ισοκράτους για να στηρίζουν αυτόν τον συλλογισμό είτε είναι αμόρφωτοι, είτε σκοπίμως διαστρεβλώνουν την Σκέψη και το Πνεύμα του Μεγάλου αυτού Έλληνος.
Αυτό γιατί ο Ισοκράτης καμμία πρόθεση δεν είχε να πει αυτά, που αυτοί αυθαίρετα λέγουν, ερμηνεύοντας δήθεν τον Ισοκράτη. Ας δούµε, όμως,  τι λέει για την περίφηµη αυτή φράση του Ισοκράτους ο µεγάλος και έγκριτος Γερµανός ιστορικός ULRICH WILCKEN:
Ο Ισοκράτης αναφέρει βέβαια στον “Πανηγυρικό” του (380 π.Χ.) ότι η Αθήνα υπερέχει τόσο πολύ στην σκέψη και τον λόγο ώστε “οι ταύτης µαθηταί των άλλων διδάσκαλοι γεγό- νασι, και το των Ελλήνων όνοµα πεποίηκε µηκέτι του γένους αλλά της διανοίας δοκείν είναι, και µάλλον Έλληνας καλείσθαι τους της παιδεύσεως της ηµετέρας ή τους της κοινής φύσεως µετέχοντας” (παρ. 50). Ωστόσο µε την φράση αυτή ο Ισοκράτης δεν θέλει να συµπεριλάβει (όπως υποστηρίχθηκε συχνά) στους Έλληνες και τους εξελληνισµένους αυτούς βαρβάρους, γιατί γι’ αυτόν οι βάρβαροι, ιδιαίτερα οι Πέρσες, εξακολουθούσαν να είναι οι “φυσικοί” εχθροί των Ελλήνων (Πανηγ. παρ. 158, πρβλ. Παναθ. παρ. 163). Το νόηµα της φράσεως είναι µάλλον ότι ο Ισοκράτης θεωρεί πραγµατικούς Έλληνες µόνο τους Έλληνες εκείνους που είχαν λάβει αττική µόρφωση. Όσον αφορά τους βαρβάρους, ο Ισοκράτης βρίσκεται σε αντίθεση µε τον σοφιστή Αντιφώντα, ο οποίος, σύµφωνα µε απόσπασµα έργου του που σώθηκε σε πάπυρο, είχε διακηρύξει από την άποψη του φυσικού δικαίου την φυσική ομοιότητα Ελλήνων και βαρβάρων”. (ULRICH WILCKEN - ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ - ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΠΑΖΗΣΗ - ΑΘΗΝΑ 1976- Μετάφραση του Καθηγητού κ. Ι.Τουλουµάκου)”
Δεν υπήρξε λοιπόν “αντιρατσιστής” ο Ισοκράτης, ούτε είπε ποτέ αυτά τα οποία ισχυρίζονται και με τα οποία νομοθετούν οι εθνομηδενιστές αυτής της χώρας μαρξιστές και φιλελεύθεροι με τη σύμφωνη γνώμη του συνόλου του πολιτικού κόσμου, πλην ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ! Ενός πολιτικού κόσμου εθνικά επικίνδυνου, ο οποίος ανοίγει την Κερκόπορτα για τη νέα Άλωση του Ελληνισμού. Θέλουν μια Ελλάδα χωρίς Έλληνες και δεν το κρύβουν.
Νικόλαος Γ. Μιχαλολιάκος
Γενικός Γραμματέας Λαϊκού Συνδέσμου - Χρυσή Αυγή

xryshaygh.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο unpolitical.gr δημοσιεύει άρθρα της καθημερινότητας και της πολιτικής μέσα από τα οποία ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.

Kείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, ή ότιάλλο παρακαλούμε ενημερώστε μας στο unpoliticalgr@gmail.com για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Tα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.