Οι δέκα τροφές που νικούν τον χρόνο και χαρίζουν ζωή - UNPOLITICAL

Ακούστε μουσική από τον XFMgr

Δευτέρα, 17 Δεκεμβρίου 2018

Οι δέκα τροφές που νικούν τον χρόνο και χαρίζουν ζωή

Οι δέκα τροφές που νικούν τον χρόνο και χαρίζουν ζωή

Πες μου τι (οφείλεις να) τρως να σου πω πόσο χρονών είσαι. Η διατροφή μας δεν μπορεί να είναι ανεξάρτητη από την ηλικία μας αν θέλουμε να παραμείνουμε υγιείς. Γι’ αυτό οι διατροφικές μας συνήθειες θα πρέπει να προσαρμόζονται στα χρόνια που μετράμε πίσω μας. Ποιες τροφές μας κάνουν καλό όσο μεγαλώνουμε; Υπάρχει ο ιερός δεκάλογος τροφίμων που μας χαρίζουν ζωή, υγεία και ενέργεια σύμφωνα με το σχετικό δημοσίευμα του Business Insider.

Ως γνωστόν με το πέρασμα του χρόνου αλλάζει ο μεταβολισμός και η ανάγκη για μια ισορροπημένη διατροφή αυξάνεται.
  1. Τα πράσινα λάχανα -μια μεγάλη πολύμορφη οικογένεια- είναι απαραίτητα για το διαιτολόγιο όσων έχουν περάσει τα τριάντα καθώς δρουν ευεργετικά στο δέρμα και στις αρθρώσεις. Σε αυτή την οικογένεια ανήκουν το μπρόκολο, τα λαχανάκια Βρυξελλών, το λάχανο και πολλά άλλα λαχανικά.
  2. Τα εσπεριδοειδή φρούτα – πλούσια σε βιταμίνη C- είναι κατεξοχήν αντιφλεγμονώδεις και αντικαρκινικές τροφές.
  3. Τα μπαχαρικά – όπως ο κουρκουμάς, το δενδρολίβανο και η κανέλα θεωρούνται επίσης εγγύηση για τη μείωση των φλεγμονών
  4. Τα αυγά είναι μια από τις σημαντικότερες πηγές πρωτεϊνών . Μας προστατεύουν από την οστική απώλεια καθώς είναι πλούσια σε χολίνη, βιοτίνη και πρωτεΐνη.
  5. Η κατανάλωση οστράκων πλούσια σε ψευδάργυρο είναι απαραίτητα για την ερωτική διάθεση που μειώνεται με τη ηλικία.
  6. Οι ξηροί καρποί – σημαντική πηγή πρωτεϊνών, ινών και καλών λιπαρών- εγγυώνται μακροζωία και καταπολεμούν τη χοληστερόλη.
  7. Το κεφίρ, το τυρί και το γιαούρτι είναι πηγές ασβεστίου και σωτήριες τροφές για το έντερο.
  8. Τα κολλαγόνο – μια πρωτεΐνη που κάνει το δέρμα ελαστικό και τις αρθρώσεις δυνατές – παράγεται μέσα από την κατανάλωση λιπαρού ψαριού και σούπας.
  9. Τα λιπαρά ψάρια – όπως σολομός, τόνος, σαρδέλες- ενισχύουν την πνευματική μας υγεία, και τη «δύναμη του εγκεφάλου».
  10. Για την καλύτερη απορρόφηση της Β12 – η οποία απορροφάται ολοένα και πιο δύσκολα με το πέρασμα του χρόνου- ενδείκνυνται εμπλουτισμένα δημητριακά με γάλα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο unpolitical.gr δημοσιεύει άρθρα της καθημερινότητας και της πολιτικής μέσα από τα οποία ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.

Kείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, ή ότιάλλο παρακαλούμε ενημερώστε μας στο unpoliticalgr@gmail.com για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Tα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.