MIND: Τι περιέχει η διατροφή που βοηθάει στην πρόληψη του Αλτσχάιμερ - UNPOLITICAL

Δευτέρα, 18 Φεβρουαρίου 2019

MIND: Τι περιέχει η διατροφή που βοηθάει στην πρόληψη του Αλτσχάιμερ

Αποτέλεσμα εικόνας για αλτσχάιμερ διατροφή

Θέλετε άλλον ένα καλό λόγο για να αρχίσετε να τρώτε πιο υγιεινά; Οι επιλογές τροφίμων που κάνετε καθημερινά μπορεί να μειώσουν τις πιθανότητές σας να αναπτύξετε τη νόσο του Αλτσχάιμερ, σύμφωνα με πολλούς επιστήμονες.

Έρευνες για το Αλτσχάιμερ έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι που ακολουθούν μια διατροφή που περιλαμβάνει τροφές, όπως τα μούρα, τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά και τα ψάρια, έχουν σημαντική μείωση του κινδύνου για εκδήλωση αυτής της εκφυλιστικής ασθένειας του εγκεφάλου, που επηρεάζει κυρίως άτομα ηλικίας άνω των 65 ετών.

Το πρόγραμμα διατροφής που συνιστούν οι ερευνητές ονομάζεται MIND (Mediterranean-DASH Intervention for Neurodegenerative Delay). Δείτε από τι αποτελείται και πώς λειτουργεί.

Η διατροφική προσέγγιση MIND περιλαμβάνει συγκεκριμένα τρόφιμα και θρεπτικά συστατικά που η ιατρική βιβλιογραφία επιβεβαιώνει με στοιχεία ότι κάνουν καλό στον εγκέφαλο.
Διατροφή για την πρόληψη του Αλτσχάιμερ: Πείτε ΝΑΙ σε 10 ομάδες τροφίμων:
  1. Πράσινα φυλλώδη λαχανικά: Τουλάχιστον έξι μερίδες την εβδομάδα
  2. Άλλα λαχανικά: Τουλάχιστον μία μερίδα την ημέρα
  3. Ξηροί καρποί: Πέντε μερίδες την εβδομάδα
  4. Μούρα: Δύο ή περισσότερες μερίδες την εβδομάδα
  5. Φασόλια: Τουλάχιστον τρεις μερίδες την εβδομάδα
  6. Δημητριακά ολικής αλέσεως: Τρεις ή περισσότερες μερίδες την ημέρα
  7. Ψάρια: Μία φορά την εβδομάδα
  8. Πουλερικά: Δύο φορές την εβδομάδα
  9. Ελαιόλαδο: Χρησιμοποιήστε το ως κύριο μαγειρικό λάδι
  10. Κρασί: Ένα ποτήρι την ημέρα
Διατροφή για την πρόληψη του Αλτσχάιμερ: Πείτε ΟΧΙ στα ακόλουθα:
  1. Κόκκινο κρέας: Λιγότερο από τέσσερις μερίδες την εβδομάδα
  2. Βούτυρα και μαργαρίνες: Λιγότερο από μια κουταλιά της σούπας καθημερινά
  3. Τυρί: Λιγότερο από μια μερίδα την εβδομάδα
  4. Αρτοσκευάσματα και γλυκά: Λιγότερο από πέντε μερίδες την εβδομάδα
  5. Τηγανητά ή fast food: Λιγότερο από μια μερίδα την εβδομάδα


Μετάφραση/απόδοση από Iatropedia.gr με πληροφορίες από το http://www.webmd.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tο unpolitical.gr δημοσιεύει άρθρα της καθημερινότητας και της πολιτικής μέσα από τα οποία ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.

Kείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, ή ότιάλλο παρακαλούμε ενημερώστε μας στο unpoliticalgr@gmail.com για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.
Ο διαχειριστής του ιστολόγιου δεν ευθύνεται για τα σχόλια και τους δεσμούς που περιλαμβάνει. Τονίζουμε ότι υφίσταται μετριασμός των σχολίων και παρακαλούμε πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
● Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
● Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
● Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση.
● Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.
● Tα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.